تاریخ انتشار : یکشنبه 31 تیر 1403 - 19:08
19 بازدید
کد خبر : 250118

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در آسیا با حمایت همراه اول

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در آسیا با حمایت همراه اول

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با کسب ۶ مدال طلا، یک مدال نقره و ۲ مدال برنز مقتدرانه عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کرد. به گزارش سایت خبری پرسون، رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا روزهای ۳۰ و ۳۱ مردادماه در شهر سیراچا تایلند برگزار شد و در پایان نمایندگان کشورمان


تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با کسب ۶ مدال طلا، یک مدال نقره و ۲ مدال برنز مقتدرانه عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون، رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا روزهای ۳۰ و ۳۱ مردادماه در شهر سیراچا تایلند برگزار شد و در پایان نمایندگان کشورمان توسط علی احمدی وفا در وزن ۵۵ کیلوگرم، عرفان جرکنی در وزن ۶۳ کیلوگرم، علیرضا عبدولی در وزن ۷۷ کیلوگرم، محمدهادی صیدی در وزن ۸۷ کیلوگرم، حمیدرضا کشتکار در وزن ۹۷ کیلوگرم و ابوالفضل فتحی تزنگی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا، احمدرضا محسن نژاد در وزن ۶۷ کیلوگرم به مدال نقره، اهورا بویری در وزن ۷۲ کیلوگرم و محمد ارجمند در وزن ۸۲ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

در رده‌بندی تیمی، ایران با ۲۰۶ امتیاز به‌عنوان قهرمانی دست یافت و تیم‌های قزاقستان با ۱۸۵ و قرقیزستان با ۱۴۱ امتیاز دوم و سوم شدند.

همراه اول به‌عنوان حامی رسمی تیم‌های ملی کشتی ایران، این موفقیت را به اعضای تیم ملی و مردم ورزش‌دوست کشورمان تبریک گفته است.


منبع: همراه اول

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn