تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مرداد 1403 - 11:06
19 بازدید
کد خبر : 250804

دستگیری ۵۳ متخلف شکار و صید در سقز

دستگیری ۵۳ متخلف شکار و صید در سقز

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ ایوب شریفی با اشاره به دستگیری ۵۳ متخلف شکار و صید در شهرستان سقز، اظهار کرد: این متخلفان به دلیل اقدام به صید ۱۴۳ قطعه ماهی، زنده‌گیری ۳۲ قطعه کبک وحشی و پنج مورد شروع به شکار توسط محیط‌بانان دستگیر شدند. وی با اشاره به

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ ایوب شریفی با اشاره به دستگیری ۵۳ متخلف شکار و صید در شهرستان سقز، اظهار کرد: این متخلفان به دلیل اقدام به صید ۱۴۳ قطعه ماهی، زنده‌گیری ۳۲ قطعه کبک وحشی و پنج مورد شروع به شکار توسط محیط‌بانان دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه از این متخلفان یک قبضه اسلحه و ۱۰۳ مورد ادوات شکار و صید کشف و ضبط شده است، افزود: علاوه بر این موارد ۱۹ نفر نیز که اقدام به تخریب و تصرف اراضی ملی در مناطق تحت مدیریت شهرستان را داشتند شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سقز با تاکید بر ضرورت تلاش همه جانبه محیط‌ بانان در برخورد با تخلفات محیط زیستی خصوصاً تخلفات شکار و صید، خاطرنشان کرد: تشدید گشت‌ها و پایش‌ها در حوزه استحفاظی و برخورد قاطع با متخلفان شکار و صید در برنامه یگان حفاظت محیط زیست شهرستان قرار دارد.

شریفی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلفات شکار و صید به محیط بانی‌های مستقر در منطقه مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۱۵۴۰ تماس بگیرند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn