تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مرداد 1403 - 13:47
23 بازدید
کد خبر : 250981

ریزش ۳ هزار واحدی شاخص بورس

ریزش ۳ هزار واحدی شاخص بورس

در معاملات امروز دوشنبه ۱ مردادماه ۱۴۰۳، شاخص کل بورس تهران ۳ هزار و ۱۶۹ واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد. در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، بیش از ۴ میلیارد و ۶۷۶ میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر ۳ هزار و ۵۶۴ میلیارد تومان در بیش از ۲۵۷ هزار

در معاملات امروز دوشنبه ۱ مردادماه ۱۴۰۳، شاخص کل بورس تهران ۳ هزار و ۱۶۹ واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد.

ریزش 3 هزار واحدی شاخص بورسریزش 3 هزار واحدی شاخص بورس

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، بیش از ۴ میلیارد و ۶۷۶ میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر ۳ هزار و ۵۶۴ میلیارد تومان در بیش از ۲۵۷ هزار نوبت مورد داد و ستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۳ هزار و ۱۶۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶۹هزار و ۲۲ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی فولاد، بفجر و خودرو شد و در مقابل نمادهای معاملاتی نوری، بوعلی و حکشتی با افزایش خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۴میلیارد و ۵۹میلیون ورقه به ارزش ۴۹هزار و ۱۲۷میلیارد تومان در ۱۲۶هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۰۱واحد افت کرد و در ارتفاع ۲۲هزار و ۱۹۲واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی کگهر، خاور و بپاس شد و در مقابل نمادهای معاملاتی حسینا، انتخاب و دماوند بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn