تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مرداد 1403 - 18:22
57 بازدید
کد خبر : 251287

سرمربیان اسبق استقلال در مراسم تشییع هوادار فقید

سرمربیان اسبق استقلال در مراسم تشییع هوادار فقید

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، عباس ابزارچی هوادار قدیمی و فقید استقلال که در دهه‌های گذشته از نظر مالی کمک حال آبی پوشان بود، چند روز قبل چشم از جهان فرو بست و مسافر آسمان شد. مراسم تشییع این هوادار قدیمی صبح دوشنبه برگزار شد و تعدادی از استقلالی‌ها نیز در آن

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، عباس ابزارچی هوادار قدیمی و فقید استقلال که در دهه‌های گذشته از نظر مالی کمک حال آبی پوشان بود، چند روز قبل چشم از جهان فرو بست و مسافر آسمان شد. مراسم تشییع این هوادار قدیمی صبح دوشنبه برگزار شد و تعدادی از استقلالی‌ها نیز در آن حاضر شدند. 

پرویز مظلومی و محمود فکری سرمربیان اسبق استقلال همراه با محمد خرمگاه و ایمان عالمی که هر کدام از آنها در مقاطعی جزو اعضای کادر فنی این تیم محسوب می‌شدند، از جمله حاضران در مراسم مذکور بودند و علاوه بر آنها کامران منزوی، علی نظری جویباری و بهرام امیری را هم دیدیم. همچنین  حسین قریب مدیرعامل اسبق آبی پوشان نیز  تلفنی تسلیت گفت.

البته هر چقدر نگاه کردیم، از جمع مدیران کنونی باشگاه استقلال کسی را ندیدیم. حالا یا به خاطر ازدحام جمعیت آنها را پیدا نکردیم یا اینکه واقعاً در مراسم حاضر نبودند.

سرمربیان اسبق استقلال در مراسم تشییع هوادار فقید

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn