تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مرداد 1403 - 12:23
30 بازدید
کد خبر : 251886

کاروان خادم الرضا با شعار «صلح برای کودکان» راهی المپیک پاریس شده است

کاروان خادم الرضا با شعار «صلح برای کودکان» راهی المپیک پاریس شده است

محمود خسروی‌وفا در بدو ورود کاروان کشورمان به فرودگاه شارل دوگل اظهار داشت: کاروان خادم‌الرضا (ع) با شعار «صلح برای کودکان» راهی المپیک پاریس شده و همه نمایندگان کشورمان آماده رقابت هستند. کیهاان ورزشی-  محمود خسروی وفا اظهار داشت: تیم‌ها و نمایندگان کشورمان در بازی‌های المپیک در پاریس با قدرت به کار خود ادامه خواهند

محمود خسروی‌وفا در بدو ورود کاروان کشورمان به فرودگاه شارل دوگل اظهار داشت: کاروان خادم‌الرضا (ع) با شعار «صلح برای کودکان» راهی المپیک پاریس شده و همه نمایندگان کشورمان آماده رقابت هستند.

کیهاان ورزشی- 

محمود خسروی وفا اظهار داشت: تیم‌ها و نمایندگان کشورمان در بازی‌های المپیک در پاریس با قدرت به کار خود ادامه خواهند داد و امیدوارم که حاصل زحمات ورزشکاران و روسای فدراسیون‌های اینجا دیده شود.

خسروی‌وفا تصریح کرد: رشته‌های اصلی ما در روزهای پایانی رقابت‌های خود را برگزار خواهند کرد و امیدوارم که همه با آرامش در کنار هم فضای شاد و دوستی را ایجاد کنیم که به دور از جنگ و تبعیض باشد.

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان افزود: نمایندگان ایران به عنوان یک کشور امن در پاریس محل برگزاری بازی‌های المپیک حضور دارند.

وی همچنین در خصوص پاداش مدال‌آوران نیز گفت: ورزشکاران ما برای رقابت و نشاط اینجا حضور دارند اما در خصوص پاداش، به صورت ریالی به حسابشان همان روز واریز خواهد شد که برای مدال طلای کمیته ملی المپیک ۱۰ میلیارد تومان و وزارت ورزش هم ۸ میلیارد تومان پرداخت خواهد کرد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn