تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مرداد 1403 - 12:42
33 بازدید
کد خبر : 251910

از یزدانی انتظار مدال ندارم / نسل بعد کشتی بهتر از نسل فعلی است / نبودن روس‌ها در المپیک ۲۰ درصد به نفع ما شد ۸۰ درصد به نفع آمریکا | اخبار ورزشی

از یزدانی انتظار مدال ندارم / نسل بعد کشتی بهتر از نسل فعلی است / نبودن روس‌ها در المپیک ۲۰ درصد به نفع ما شد ۸۰ درصد به نفع آمریکا | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا دبیر در نشست خبری که امروز سه شنبه دوم مرداد برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدا ایام محرم را تسلیت می گویم، خیلی ها مخالف برگزاری نشست امروز بودند و برخی ها به دنبال حاشیه هستند. اما نشست امروز واقعا لازم بود. رسانه ها

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا دبیر در نشست خبری که امروز سه شنبه دوم مرداد برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدا ایام محرم را تسلیت می گویم، خیلی ها مخالف برگزاری نشست امروز بودند و برخی ها به دنبال حاشیه هستند. اما نشست امروز واقعا لازم بود. رسانه ها باید به کشتی کمک کنند.

او ادامه داد: خط خطرناکی علیه کشتی در هفته گذشته ایجاد شد که باید جلوی آن را می گرفت.

دبیر تصریح کرد: فضای دهکده کاملا حرفه ای است و زمانی که یک ورزشکار مدال نگیرد بعد ببینید مثلا یک ورزشکار ۱۶ ساله صاحب مدال شده از لحاظ فکری دچار مشکل می شود. همچنین از زمینه تغذیه هم به مشکل می خوریم. یک هزار تومان بابت این موضوع از کمیته ملی المپیک پول دریافت نکردیم و نزدیک ۳۰۰، ۴۰۰ هزار دلار هزینه کردیم و نیت ما بابت این کار خیر بوده است.

رییس فدراسیون کشتی افزود: ما هر کاری که لازم باشد برای موفقیت تیم ملی کشورم انجام می دهم و یاد گرفته ام نگذارم کار زمین بماند. همه ما به این تیم امید داریم. وقتی برای حضور در فضای مجازی ندارم، من مسئول تیم و فدراسیون هستم و در بحث فنی دخالت خواهم کرد. همین امروز بحث فنی با حسن رنگرز داشتم.

او یادآور شد: من هیچ وقت در حد بزرگان کشتی ایران نیستم (حبیب الله موحد، تختی و …)، من هر کاری لازم باشد از کوچکترین کار تا بزرگترین انجام می دهم تا کشتی موفق شود. 

رییس فدراسیون کشتی تصریح کرد: ما نزدیک ۵۷ اعزام در شرایط سخت دلاری داشته ایم. بهترین بدنساز، روانشناس و ….  به تیم ملی کشتی کمک می کنند. زمان تمرین بسیار مهم است و بدنساز نقش مهمی دارد. ۲۰ روز آخر برای المپیک خیلی مهم است و باید آمادگی بدنی را کنترل کرد.

دبیر افزود: باید از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بابت کمک هایی که به ما کردند تشکر کنم. وزارت ورزش یک چهارم هزینه های ما را متحمل می شود.

وی همچنین در مورد پیش بینی عملکرد ملی پوشان ایران گفت: پیش بینی یک صنعت است و من اهل این کسب و کار نیستم. پیش بینی کردن باعث فشار روی ملی پوشان می شود. پیش بینی باعث می شود تا توقع مردم از تیم بیشتر شود. 

رییس فدراسیون کشتی تصریح کرد: صحبت های برخی از کارشناسان روی ملی پوشان تاثیر می گذارد و باعث می شود روحیه آنها خراب شود. این تیم برای مردم است. ما بابت ساخت و ساز ها هیچ پولی از دولت دریافت نمی کنیم و از محل درآمدهای مان است.

او خاطر نشان کرد: نباید از محسن نژاد انتظار زیادی داشت، طلای المپیک را به کسانی می دهند که ۶ دانگ باشند مثل حسن یزدانی ۲۰۱۶، همین یزدانی ۴ سال بعد ۶ دانگ نبود و در ۱۵ ثانیه مدال طلا را از دست داد.

ادامه دارد…

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn