تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مرداد 1403 - 19:54
50 بازدید
کد خبر : 252438

نبی: ایران – قرقیزستان شاید در اصفهان | اخبار ورزشی

نبی: ایران – قرقیزستان شاید در اصفهان | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: مدیر پروژه بازسازی: آزادی به بازی تیم ملی می رسد! برگزاری بازی ۱۵ شهریور تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان به مساله اول ورزش ما تبدیل شده است. به گزارش خبرگزاری دانشجو، پس از اظهار نظر جند روز قبل مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که گفته بود آزادی به بازی ۱۵ شهریور

جامعه ورزشی آفتاب نو:

مدیر پروژه بازسازی: آزادی به بازی تیم ملی می رسد!

برگزاری بازی ۱۵ شهریور تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان به مساله اول ورزش ما تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، پس از اظهار نظر جند روز قبل مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که گفته بود آزادی به بازی ۱۵ شهریور تیم ملی نمی رسد، حالا نوبت به مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال رسیده تا از برگزاری بازی در آزادی با ناامیدی حرف بزند. البته بهرامی مشاور مدیرعامل ورزشگاه آزادی نظری کاملا متفاوت با این دو دارد. 
مهدی محمد نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال صبح امروز در حاشیه نهمین جلسه ستاد استاندارد سازی ورزشگاه‌ها گفت: ورزشگاه آزادی آماده نیست و به بازی تیم ملی نمی رسد.

چند ساعت پس از این اظهار نظر، بحرانی مشاور مدیرعامل و مدیر پروژه بازسازی ورزشگاه آزادی به خبرنگاران گفت: آزادی برای بازی ۱۵ شهریور آماده می شود.

 اگر ورزشگاه به بازی برسد که میزبان بازی خواهد بود؛ اما اگر این اتفاق نیفتد،  احتمال دارد بازی تیم ملی مقابل قرقیزستان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شود. این بازی ۱۵ شهریور به میزبانی ایران انجام خواهد شد و باید دید فدراسیون فوتبال چه ورزشگاهی را به فیفا معرفی می کند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn