تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مرداد 1403 - 0:40
24 بازدید
کد خبر : 252693

اطلاعیه سازمان مالیاتی به مودیان گروه ۲ و ۳

اطلاعیه سازمان مالیاتی به مودیان گروه ۲ و ۳

با توجه به اطلاعیه سازمان امور مالیاتی، در صورتی که مؤدیان نسبت به تأیید و یا تکمیل… با توجه به اطلاعیه سازمان امور مالیاتی، در صورتی که مؤدیان نسبت به تأیید و یا تکمیل و تسلیم اظهارنامه مالیاتی پیش فرض با حداقل مالیات مشخصه شده در آن اقدام نمایند، از ۳ مزیت برخوردار خواهند شد.

با توجه به اطلاعیه سازمان امور مالیاتی، در صورتی که مؤدیان نسبت به تأیید و یا تکمیل…

اطلاعیه سازمان مالیاتی به مودیان گروه 2 و 3اطلاعیه سازمان مالیاتی به مودیان گروه 2 و 3

با توجه به اطلاعیه سازمان امور مالیاتی، در صورتی که مؤدیان نسبت به تأیید و یا تکمیل و تسلیم اظهارنامه مالیاتی پیش فرض با حداقل مالیات مشخصه شده در آن اقدام نمایند، از ۳ مزیت برخوردار خواهند شد.


به گزارش تسنیم، براساس اطلاعیه سازمان امور مالیاتی کشور، برای تمام یا بخشی از صاحبان مشاغل گروه دوم و سوم که میزان فروش و درآمد خالص آنها در سال ۱۴۰۲، حسب اطلاعات مندرج در پایگاه اطلاعاتی سازمان و یا فروش و درآمد خالص ابرازی پیش از مبلغ ۱۸۰ میلیارد ریال در پرونده های انفرادی و بیش از ۳۶۰ میلیارد ریال در پرونده های مشارکت مدنی می باشد اظهار نامه مالیاتی پیش فرض تهیه و تا تاریخ ۱۴۰۳٫۰۵٫۱۰ در درگاه خدمات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی https:٫٫my.tax.gov.ir بارگذاری خواهد شد.

چنانچه مؤدیان مذکور نسبت به تأیید و یا تکمیل و تسلیم اظهارنامه مالیاتی پیش فرض با حداقل مالیات مشخصه شده در آن اقدام نمایند. از مزایا به شرح زیر برخوردار خواهند شد:

– اظهارنامه مالیاتی آنها در اجرای ماده (۹۷) قانون مالیاتهای مستقیم به عنوان اظهارنامه مالیاتی کم ریسک تلقی شده و بدون رسیدگی مورد پذیرش قرار خواهد گرفت.

– برگ قطعی آنها بر مبنای همان اظهارنامه مالیاتی پیش فرض صادر و ابلاغ خواهد شد.

– این مؤدیان می‌توانند حسب مورد از ۴ ماه برای مؤدیان دارای بدهی مالیاتی عملکرد تا ۹ ماه برای مؤدیان فاقد بدهی مالیاتی عملکرد در سالهای قبل در صورت استفاده از چک الکترونیکی برای تسویه بدهی تا ۱۴ ماه نسبت به تقسیط بدهی و مالیات متعلقه اقدام نمایند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn