تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مرداد 1403 - 3:37
68 بازدید
کد خبر : 252835

پرسپولیس و سخت‌ترین قرعه در لیگ برتر بیست‌وچهارم

پرسپولیس و سخت‌ترین قرعه در لیگ برتر بیست‌وچهارم

به گزارش آفتاب نو، مراسم قرعه‌کشی فصل ۰۴-۱۴۰۳ لیگ برتر فوتبال ایران با حضور رئیس فدراسیون فوتبال، مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، نمایندگان باشگاه‌ها و… از ساعت ۱۸:۳۰ روز قبل در سالن همایش هتل المپیک برگزار شد و تیم‌های لیگ برتری با قرعه بازی‌های خود در لیگ ۲۴ مواجه شدند. نگاهی به برنامه مسابقات

به گزارش آفتاب نو، مراسم قرعه‌کشی فصل ۰۴-۱۴۰۳ لیگ برتر فوتبال ایران با حضور رئیس فدراسیون فوتبال، مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، نمایندگان باشگاه‌ها و… از ساعت ۱۸:۳۰ روز قبل در سالن همایش هتل المپیک برگزار شد و تیم‌های لیگ برتری با قرعه بازی‌های خود در لیگ ۲۴ مواجه شدند.

نگاهی به برنامه مسابقات نشان می‌دهد که پرسپولیس با قرعه بسیار سختی مواجه شده و در همان ۶ هفته ابتدایی لیگ و تا قبل از دربی بزرگ پایتخت سخت ترین بازی‌های خود را پیش رو دارد.

پرسپولیس در ۵ هفته ابتدایی باید به ترتیب به مصاف تیم‌های ذوب‌آهن، تراکتور، فولاد، گل‌گهر و آلومینیوم رفته و در هفته ششم مقابل استقلال صف آرایی کند. دیدارهایی که قطعا شرایط پرسپولیس را با سرمربی جدیدش سخت خواهد کرد. سرمربی اسپانیایی که شناخت زیادی از فوتبال ایران و بازیکنان تیمش نداشته و اگر بخواهد چند هفته ابتدایی را با آزمون و خطا پشت سر بگذارد مقابل حریفان مستقیم پرسپولیس و مدعیان اصلی لیگ امتیازات زیادی را از دست خواهد داد.

همین موضوع باعث شده تا قرعه پرسپولیس در قیاس با سایر مدعیان اصلی لیگ سخت ترین قرعه قلمداد شود و باید دید گاردیو و شاگردانش در ۶ هفته ابتدایی لیگ و از ۱۸ امتیاز ممکن، چند امتیاز کسب خواهند کرد.

برنامه بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر بیست‌وچهارم: برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر بیست‌وچهارم/ شروع در اصفهان و پایان در تهران

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn