تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مرداد 1403 - 15:00
34 بازدید
کد خبر : 253385

چگونگی خدمت بازیکن تیم فوتبال در استقلال

چگونگی خدمت بازیکن تیم فوتبال در استقلال

بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از حل مشکل خدمت وظیفه‌اش و تایید ادامه حضور در این تیم گفت: حالا بدون استرس در خدمت استقلال خواهم بود. به گزارش سایت خبری پرسون، ابوالفضل جلالی مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص حل شدن مشکل سربازی‌اش اظهار داشت: خوشبختانه مشکلم حل شده است و بدون هیچ استرسی می‌توانم

بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از حل مشکل خدمت وظیفه‌اش و تایید ادامه حضور در این تیم گفت: حالا بدون استرس در خدمت استقلال خواهم بود.

به گزارش سایت خبری پرسون، ابوالفضل جلالی مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص حل شدن مشکل سربازی‌اش اظهار داشت: خوشبختانه مشکلم حل شده است و بدون هیچ استرسی می‌توانم در فصل جدید در خدمت تیم باشم و از مدیرعامل و سرمربی باشگاه هم تشکر می‌کنم که توانستند کمک کنند. من ابوالفضل جلالی مدیون این هواداران هستم و باید در فصل جدید بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

وی در مورد پیوستن رامین رضایان به استقلال نیز گفت: خیلی خوشحالم که او اینجاست چون می‌تواند با تجربه‌ای که دارد به تیم کمک کند و شک نکنید من و او با تمام توان‌مان برای استقلال بازی می‌کنیم.

بازیکن استقلال درباره بازگشت میلاد زکی‌پور به استقلال نیز یادآور شد: میلاد همشهری خودم هست و از این بابت خیلی خوشحالم که دوباره می‌تواند با پیراهن استقلال لیگ را شروع کند.

جلالی همچنین با قدردانی از امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی کشورمان اضافه کرد: از سرمربی تیم ملی که به جوان‌ها بها و اجازه می‌دهد آنها در ترکیب تیم قرار بگیرند، تشکر می‌کنم. امیدوارم در اردوی بعدی بهترین‌ها به تیم ملی اضافه شوند.


منبع: ایرنا

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn