تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مرداد 1403 - 15:25
28 بازدید
کد خبر : 253407

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم از واجبات کلینیک زیبایی

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم از واجبات کلینیک زیبایی

جامعه ورزشی آفتاب نو: کد خبر: ۲۶۵۵۹۸ تاریخ انتشار: پنجشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ – ۱۰:۱۳ خرید دستگاه لیزر تیتانیوم از هوشمندانه ترین انتخاب هایی است که صاحبان کلینیک های زیبایی و پزشکان میتوانند جهت تجهیز لاین حذف موهای زائد خود داشته باشند. ر تیتانیوم از جمله دستگاه‌‌های پیشرفته جهت رفع موهای زائد بوده که با

جامعه ورزشی آفتاب نو:

کد خبر: ۲۶۵۵۹۸

تاریخ انتشار: پنجشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ – ۱۰:۱۳

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم از هوشمندانه ترین انتخاب هایی است که صاحبان کلینیک های زیبایی و پزشکان میتوانند جهت تجهیز لاین حذف موهای زائد خود داشته باشند. ر تیتانیوم از جمله دستگاه‌‌های پیشرفته جهت رفع موهای زائد بوده که با داشتن سه طول موج الکساندرایت، دایود و اندیاگ مورداستفاده قرار می‌گیرد. شما برحسب نوع پوست و رنگ موی مراجعین خود، می‌توانید دستگاه را تنظیم نمایید تا حداکثر کارایی و نتیجه برای افراد حاصل شود. این دستگاه مجهز به سیستم خنک‌کننده بوده و روند درمان را تسریع می‌بخشد. شما با می‌توانید فولیکول‌های مو را به صورت کامل، هدف قرار دهید و در طول درمان و پس از آن، مراجع درد خاصی نخواهد داشت.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

آشنایی با دستگاه لیزر تیتانیوم

از جمله اثرگذارترین دستگاه‌های لیزر مو زائد، می‌توان به دستگاه تیتانیوم اشاره کرد. این دستگاه کمک می‌کند تا شما برای همیشه از موهای زائد خود رهایی یابید. قابلیت‌های ویژه‌ای که به هنگام خرید دستگاه لیزر تیتانیوم دریافت می‌کنید، شامل شلیک هم‌زمان طول موج‌ها به بخش‌های متفاوت و داشتن سیستم خنک‌کنندگی قوی می‌شود. این دو خصوصیت سبب شده که در زمان حذف موهای زائد بدن شاهد سوختگی و گرم شدن زیاد پوست نباشیم.

امکان تنظیم دستگاه لیزر تیتانیوم بر حسب نوع پوست و تناژ رنگی وجود داشته و استفاده از این دستگاه علاوه‌بر بالاترین تأثیر، هیچ نوع عوارض جانبی خاصی را برای مراجعه کنندگان به همراه نخواهد داشت. دستگاه لیزر تیتانیوم یک روش سریع برای حذف موها به حساب می‌آید و شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن نتایج را مشاهده کنید. مجموعه نویان طب مانلی شرایطی را مهیا ساخته تا افراد بتوانند این محصول دارای مجوز را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت تهیه نمایند. شما پس از خرید دستگاه لیزر تیتانیوم می‌توانید در دوره‌های آموزشی تیتانیوم شرکت داشته باشید و مدرک لیزر را از مجموعه ما دریافت نمایید.

مزایای استفاده از دستگاه لیزر مو زائد تیتانیوم

دستگاه لیزر مو ساده تیتانیوم به نسبت دیگر دستگاه‌ها، دارای یک‌سری مزایا و امتیازات است. شما به کمک این دستگاه می‌توانید به صورت سریع و ایمن موهای زائد خود را حذف نمایید. این دستگاه مناسب انواع پوست مو بوده و از سیستم خنک‌کنندگی قوی و منحصربه فردی برخوردار است. این دستگاه حتی ایمنی پوست‌های تیره‌ را نیز تضمین می‌کند و می‌توان به کمک آن پوست‌های برنزه شده را نیز لیزر کرد. با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم، در طول حذف موهای زائد متوجه هیچ‌گونه درد و آسیبی نخواهید شد و این روش یک راه‌حل همیشگی جهت حذف موهای زائد طی چند جلسه محسوب می‌شود. این دستگاه دارای سه طول موج بوده و کمک می‌کند تا موهای زائد پوست‌های مختلف حذف گردند.

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم

نحوه کار کردن دستگاه لیزر تیتانیوم

در دستگاه لیزر تیتانیوم شاهد انتشار نوری از آن هستیم و ملانین موجود در مو می‌تواند آن را جذب نماید. این نور تبدیل به گرما گردیده و می‌تواند به فولیکول مو آسیب بزند. زمانی که فولیکول مو در بدن از بین برود، شاهد توقف تولید موهای جدید هستیم. البته یک‌سری فولیکول‌ها در وضعیت پایان چرخه خود به سر می‌برند و اتصالی میان آن‌ها و پاپیلا دیده نمی‌شود؛ بنابراین، لیزر نمی‌تواند این مدل موهای زائد را تحت‌تأثیر قرار دهد. به بیان دیگر می‌توان گفت میزان تأثیر دستگاه لیزر روی موهای زائد وابسته به مرحله قرارگیری فولیکول مو از نظر رشد است.

پس از خرید دستگاه لیزر تیتانیوم، متوجه خواهید شد که این دستگاه طی هر شات می‌تواند روی گستره وسیعی از بدن تأثیر بگذارد. سیستم خنک‌کننده این دستگاه اجازه نمی‌دهد که به پوست آسیب وارد شود و شخص دچار عوارض جانبی گردد. با توجه به کیفیت بالای این محصول، این دستگاه در لیست پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر جای می‌گیرد. لیزر تیتانیوم در مقایسه با دیگر لیزرها دارای عملکرد اختصاصی بوده و در طول آن شاید استفاده از طول موج مختلف هستیم که می‌تواند به عمق پوست نفوذ یابد. یکی از طول موج‌هایی که در دستگاه لیزر تیتانیم وجود دارد را می‌توان دایود با موج ۸۱۰ نانومتر دانست که ریشه موها را حذف می‌کند و در راستای حذف موهای زائده اشخاص با پوست تیره مورداستفاده قرار می‌گیرد.

یکی دیگر از طول موج‌ها را می‌توان اندیاگ با طول موج ۱۰۶۴ نانومتر دانست که در مقایسه با طول موج‌های پیشین قدرت بالاتری داشته و لایه‌های زیرین پوست قادر به جذب آن هستند؛ ازاین‌رو، این طول موج می‌تواند به سرعت به فولیکول‌های مو دسترسی پیدا کند و آن‌ها را نابود سازد. سرعت بالای نفوذپذیری کمک می‌کند تا پوست شخص دچار سوختگی‌ و کبودی نشود. با توجه به طول موج‌های مختلف این دستگاه، شما با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم می‌توانید از آن برای انواع دستگاه‌ها استفاده کنید.

تعداد جلسات لازم جهت از بین بردن موهای زائد با دستگاه لیزر تیتانیوم

امکان حذف موهای زائد بدن تنها طی یک جلسه لیزر وجود نداشته؛ اما شما تنها با یک جلسه می‌توانید اثرات لیزر را مشاهده نمایید. برای اینکه اثرات لیزر دائمی شوند، افراد باید حداقل ۶ تا ۸ جلسه لیزر را پشت سر بگذارند. بعد از اینکه این جلسات به پایان یافت، به ندرت موهای زائد در بدن دیده می‌شود. البته فراموش نکنید اشخاصی که از غذاهای هورمونی استفاده می‌کنند، امکان دارد شاهد رویش مجدد موهای زائد خود باشند؛ بنابراین، انجام لیزر هرچند مدت یک‌بار جهت اطمینان یافتن از عدم برگشت‌ها موها توصیه می‌شود. با توجه به بالا بودن تعداد جلسات درمانی لیزر، خرید دستگاه لیزر تیتانیوم می‌تواند درآمدزایی بالایی برای صاحبان کلینیک و پرسنل آن داشته باشد.

چه تفاوتی میان دستگاه لیزر تیتانیوم با سایر دستگاه های لیزر دیده می‌ شود؟

امروز دستگاه لیزر موهای زائد به یکی از دستگاه محبوب کلینیک‌های زیبایی تبدیل شده و کلینیک‌های زیبایی بسیاری اقدام به خرید دستگاه لیزر تیتانیوم می‌کنند؛ چرا که تفاوت زیادی از نظر طول موج و فرکانس، اندازه نقطه پرتو و طول عمر میان این مدل دستگاه با سایر دستگاه‌ها دیده می‌شود.

  • طول موج و فرکانس‌های قوی: از جمله اصلی‌ترین تفاوت‌های انواع دستگاه‌های لیزر می‌توان به طول موج و فرکانس متفاوت آن‌ها اشاره کرد. بعضی از لیزرها دارای طول موج ضعیفی بوده و قادر نیستند که موهای زائد بدن را از بین ببرند؛ بنابراین، استفاده از دیگر دستگاه‌های امکان دارد نتایج اثربخشی برای شما نداشته باشد. در این شرایط، شما می‌توانید دستگاه لیزر تیتانیوم را امتحان کنید. دستگاه لیزر تیتانیوم از طول موج‌‌های قوی با فرکانس بالا برخوردار بوده و به نوعی یک روش مطمئن محسوب می‌شود.
  • اندازه نقطه پرتو: یکی دیگر از تفاوت‌های لیزر تیتانیوم با دیگر دستگاه‌ها همچون پلاتینیم که موجب استقبال بالا از خرید دستگاه لیزر تیتانیوم می‌شود، می‌توان به اندازه متفاوت نقطه پرتو آن اشاره کرد. به همان میزان که اسپات لیزر دارای اندازه بزرگ‌تری گردد، پروسه درمان نیز تسریع می‌شود. اغلب لیزرها دارای نقطه پرتو کوچکی بوده؛ اما قطر تابش دستگاه لیزر تیتانیوم در حدود ۴ سانتی‌متر محاسبه شده و می‌تواند گستری وسیع از پوست را تحت پوشش قرار دهد، این امر سبب شده که درمان در مدت‌زمان کوتاه‌تری حاصل شود.
  • طول عمر بالای دستگاه: دستگاه‌‌های لیزر برحسب نوع تکنولوژی از نظر میزان ماندگاری و طول عمر با یکدیگر فرق دارند. دستگاه لیزر تیتانیوم از جمله محصولاتی به شمار می‌رود که به نسبت محصولات مشابه از میزان ماندگاری بالایی برخوردار است. به هنگام خرید دستگاه لیزر تیتانیوم، دو هند پیس قدرتمند را مشاهده می‌کنید که بالاترین عملکرد را از خود نشان می‌دهند.
  • میزان خرید دستگاه تیتانیوم: در ساخت دستگاه تیتانیوم پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها به کاررفته و این محصول امروزه فروش بالایی را تجربه می‌کند. توصیه می‌شود که این محصول را از مراکز معتبر خریداری نمایید تا بتوانید از کیفیت محصول اطمینان حاصل کنید.

دستگاه لیزر تیتانیوم

نکات مهم و اساسی دایود لیزر

پیش از خرید دستگاه لیزر تیتانیوم باید به یک‌سری نکات توجه داشته باشید. سیستم خنک‌کنندگی چیلر تیتانیوم نقش مؤثری در بهبود عملکرد سه‌گانه لیزر در جذب از بین بردن موهای زائد داشته و در همه مراحل مداوم آن را خنک می‌کند؛ ازاین‌رو، مراجعه‌کننده متوجه در طول انجام لیزر، احساس ناخوشایندی نخواهد داشت. حس یخ‌زدگی سر هند پیس و فولیکولار ادما که شامل گزگز کردن، مورمورشدن و قرمزی ناشی از کارکرد درست لیزر می‌گردد، تنها احساسی بوده که شما در طول این مدت متوجه آن خواهید شد. ارتباط مستقیمی میان مدت زمان درمان با قطعات دستگاه، کیفیت آن‌ها و جنس و رنگ پوست و مو دیده می‌شود.

به صورت کلی، فرایند حذف موهای زائد کمتر از یک ساعت به طول می‌انجامد و به همان میزان که پوست تیره‌تری داشته باشید، باید مدت زمان بیشتری را صرف انجام لیزر کنید. همچنین اشخاصی که اقدام به انجام لیزر تیتانیوم فول‌بادی می‌کنند، امکان دارد به یک ساعت و ربع زمان نیاز داشته باشند. از دیگر خصوصیات دستگاه لیزر تیتانیوم می‌توان به ویژگی اینترلاک اشاره کرد. برای نمونه شما مایل هستید تنها زمانی اقدام به استفاده از دستگاه کنید که در کلینیک حضور پیدا کرده‌اید، در این شرایط اینترلاک به شما کمک می‌کند.

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم و دستگاه‌های مشابه از جمله محصولات وارداتی به شمار می‌روند؛ ازاین‌رو، نوسانات ارزی می‌تواند قیمت نهایی دستگاه لیزر موهای زائد را تحت‌تأثیر قرار دهد و یک روند افزایشی را پیش ببرد؛ بنابراین، در صورت تمایل برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم، بهتر است هرچه سریع‌تر برای انجام آن اقدام نمایید. با توجه به کارایی راحتی و بدون درد بودن پروسه درمان توسط دستگاه لیزر تیتانیوم، خرید این محصول صرفه اقتصادی دارد و می‌تواند درآمدزایی زیادی برای کلینیک داشته باشد. مزایا و ویژگی‌های منحصربه فرد دستگاه تیتانیوم نیز قیمت آن را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. همچنین درصورتی‌که دستگاه شما دارای گارانتی باشد، قیمت لیزر تیتانیوم برحسب مدت، مدل و هزینه گارانتی می‌تواند فرق کند.

مهم ترین خدمات نویان طب مانلی در زمینه فروش دستگاه لیزر تیتانیوم

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم می‌تواند علاوه بر حذف دائمی موهای زائد بدن، مزیت‌های بسیاری به همراه داشته باشد؛ ازاین‌رو، خواهان و مشتریان زیادی دارد و از جمله پردرآمدترین لاین‌های کلینیک‌های زیبایی محسوب می‌شود. برای اینکه مشتریان بتوانند از نتایج حداکثری این دستگاه بهره‌مند شوند و رضایت آن‌ها را جلب نمایید، می‌بایست دستگاه لیزر تیتانیوم را تهیه کنید که از کیفیت و قیمت مناسبی به همراه مجوزهای لازم برخوردار است. شما با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم از مجموعه نویان طب مانلی می‌توانید از خدمات زیر نیز بهره‌مند شوید.

  • ۱ سال گارانتی
  • ۱۰ سال خدمات پس از فروش
  • نصب و آموزش به صورت رایگان
  • اعطای مدرک دارای اعتبار اپراتوری
  • ارسال رایگان به کلیه نقاط کشور
  • قابلیت خرید اقساطی بلندمدت
  • مشاوره رایگان برای همه مراحل افتتاح مطب و کلینیک زیبایی
  • مشاوره جهت افزایش مشتریان مجموعه زیبایی

مشخصات دستگاه لیزر تیتانیوم




























برند سازنده

دراگون فلای (DF) و (KM)

مدل دستگاه

تیتانیوم پلاس – تیتانیوم پرو

توان‌های خروجی

۱۲۰۰ – ۱۶۰۰ – ۲۰۰۰ – ۲۴۰۰ وات

سیستم عامل + صفحه نمایش

اندروید – ۴k لمسی

تعداد هندپیس

تک هندپیس – دو هندپیس

مجوزهای بین‌المللی

FDA آمریکا، CE اروپا، ISO-۱۳۴۸۵

مجوزهای داخلی

دارای کد IRC برای هر دستگاه از اداره کل تجهیزات پزشکی

سیستم کولینگ

تی ای سی – گردش آب – چیلر

طول موج

۴ طول موج

برند لیزربار

کوهرنت آمریکا

برند پمپ

فلوید اوتک ایتالیا

منبع تغذیه

مینول تایوان

اسپات سایز هندپیس

(mm) 15*35، سه سایز اضافه برای مدل پرو

سرعت شات

۱-۱۰Hz

قیمت دستگاه

از ۳۸۷ الی ۷۱۳ میلیون

خدمات پس از فروش

۱۰ سال

گارانتی

۱ سال

امنیت

قفل نرم‌افزاری

نوع رنگ پوست تحت پوشش

سفید، گندمی، تیره

ابعاد دستگاه

(L*W*H) 45*40*100

وزن دستگاه

۷۳kg

نیروی موردنیاز

۲۲۰ ولت – ۵۰-۶۰ Hz

درجه دمای کریستال هندپیس

منفی ۲۰ الی ۲۵ درجه

تراکم انرژی

۱-۳۰۰j/cm2

زبان‌های قابل پشتیبانی

فارسی+ انگلیسی+روسی+آلمانی+ چینی و ۱۱ زبان روز دنیا

کلام آخر

حذف موهای زائد از جمله دغدغه‌های همیشگی افراد به ویژه خانم‌ها محسوب می‌شود که با کمک دستگاه لیزر تیتانیوم به خوبی قابل رفع است. مزیت‌های این دستگاه شامل درمان سریع و ایمن، مناسب برای انواع پوست مو، حذف موهای زائد بدون هیچ‌گونه درد و آسیب و… می‌شود. دستگاه لیزر تیتانیوم با توجه به کیفیت بالای قطعات و کارایی خوب آن، از قیمت مناسبی برخوردار بوده و در لیست پرفروش‌ترین دستگاه لیزر جای دارد. شما می‌توانید با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم باکیفیت و قیمت مناسب، فعالیت در پردرآمدترین لاین کلینیک زیبایی را آغاز نمایید و در کنار جلب رضایت مشتریان، بهره‌وری بالایی را تجربه کنید.

جخت خرید دستگاه لیزر تیتانیوم میتوانید به وبسایت شرکت نویان طب مانلی مراجعه کنید یا با شماره ۰۹۱۲۹۰۹۶۳۵۸ تماس بگیرید.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn