تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مرداد 1403 - 20:36
136 بازدید
کد خبر : 253688

یک استقلالی ابراز ندامت کرد؛ پرسپولیس شکایتش را پس گرفت

یک استقلالی ابراز ندامت کرد؛ پرسپولیس شکایتش را پس گرفت

انتشار یک مطلب در صفحه شخصی مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال و کنایه به ستاره‌های تیم پرسپولیس، باعث شد تا این باشگاه از پیشکسوت آبی‌پوشان شکایت کند. در پی این شکایت و بالا گرفتن رسیدگی به این پرونده، در نهایت، مهدی فنونی‌زاده از طریق یکی از دوستان رضا درویش خواستار میانجی‌گری و بخشش از سوی

انتشار یک مطلب در صفحه شخصی مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال و کنایه به ستاره‌های تیم پرسپولیس، باعث شد تا این باشگاه از پیشکسوت آبی‌پوشان شکایت کند.

در پی این شکایت و بالا گرفتن رسیدگی به این پرونده، در نهایت، مهدی فنونی‌زاده از طریق یکی از دوستان رضا درویش خواستار میانجی‌گری و بخشش از سوی باشگاه پرسپولیس برای پایان یافتن این پرونده حقوقی شد.

فنونی‌زاده با ابراز ندامت و پشیمانی از اقدامات انجام داده، خواستار بخشش از سوی باشگاه پرسپولیس شد. در نهایت و پس از پادرمیانی‌های صورت گرفته و با پیگیری‌های معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس، این پرونده مختومه شد و پرسپولیس شکایت خود را از پیشکسوت باشگاه استقلال پس گرفت تا این پرونده در دادگاه ادامه پیدا نکند!

بیشتربخوانید: بازیکن قدیمی پرسپولیس مقابل نکونام و استقلال!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سید پنجشنبه , ۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۷

آخه به اصطلاح پیشکسوت ، توریشت سفیده ، عمری ازت گذشته ، بایدالگوی جوانان باشی مثل بچه هاکری میخونی وکل کل میکنی ، ازخانواده خودت خجالت نمیکشی ازبرادرت مرتضی یادبگیر…..

advanced-floating-content-close-btn