تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مرداد 1403 - 21:20
55 بازدید
کد خبر : 253725

گزینه پرسپولیس به روسیه رفت

گزینه پرسپولیس به روسیه رفت

آندری اورلوف پیش از این در گفتگویی اعلام کرده بود که باشگاه سوچی از الاهلی مصر پیشنهادی برای انتقال قرضی یحیی عطیهالله به این تیم دریافت کرده اما آنها این پیشنهاد را رد کردند، چراکه فقط می‌خواهند این بازیکن را به صورت دائمی بفروشند. مدیر ورزشی سوچی ساعاتی پیش در گفتگوی جدیدی به وب‌سایت WinWin گفت: یحیی عطیهالله

آندری اورلوف پیش از این در گفتگویی اعلام کرده بود که باشگاه سوچی از الاهلی مصر پیشنهادی برای انتقال قرضی یحیی عطیهالله به این تیم دریافت کرده اما آنها این پیشنهاد را رد کردند، چراکه فقط می‌خواهند این بازیکن را به صورت دائمی بفروشند.

مدیر ورزشی سوچی ساعاتی پیش در گفتگوی جدیدی به وب‌سایت WinWin گفت: یحیی عطیهالله امروز وارد سوچی شد، اما هنوز تصمیمی در مورد آینده او نگرفته‌ایم.

این در حالی است که قرارداد یحیی عطیهالله مراکشی با سوچی شامل یک بند فسخ است که به او اجازه می‌دهد در صورت سقوط تیمش به دسته دوم در ازای پرداخت دو میلیون یورو جدا شود.

باشگاه سوچی روسیه تایید کرد که یحیی عطیهالله را بدون پرداخت رقم قیدشده در بند آزادسازی او به الاهلی نمی‌فروشد.

عطیهالله ۲۹ ساله در فصل گذشته در ۳۴ بازی با تیمش ۵ گل به ثمر رساند و ۶ پاس گل داد و ارزش او در بازار ۲.۲ میلیون یورو تخمین زده می‌شود. او تا تابستان ۲۰۲۶ با سوچی قرارداد دارد.

لازم به ذکر است که عطیهالله پیشنهادی از باشگاه پرسپولیس هم دارد و مدیران این باشگاه نیز مذاکره با سوچی را دنبال می‌کنند؛ پیشنهادی که از طرف باشگاه سوچی نیز تایید شده است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn