تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مرداد 1403 - 22:37
41 بازدید
کد خبر : 253783

اولین ازدواج در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | اخبار ورزشی

اولین ازدواج در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با شروع بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس باید منتظر اخبار و حواشی جذاب هم باشیم و طبیعتاً اتفاقات و حواشی خارج از ورزش به وفور وجود خواهد داشت. از جمله خواستگاری یک هندبالیست مرد آرژانتینی از ورزشکار هاکی زنان کشورش که این اتفاق دو روز

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با شروع بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس باید منتظر اخبار و حواشی جذاب هم باشیم و طبیعتاً اتفاقات و حواشی خارج از ورزش به وفور وجود خواهد داشت. از جمله خواستگاری یک هندبالیست مرد آرژانتینی از ورزشکار هاکی زنان کشورش که این اتفاق دو روز پیش از شروع رسمی بازی‌ها اتفاق افتاد.

ورزشکاران آرژانتینی در حال گرفتن عکسی به یادگار بودند که پابلو سیمونت، بازیکن تیم ملی هندبال مردان این کشور از میان جمعیت خارج شد و در حالی که ماریا کامپوی، یکی از اعضای تیم هاکی زنان آرژانتین با تعجب به حرکت او نگاه می‌کرد ناگهان غافلگیر شد. سیمونت با زانو زدن و نشان دادن حلقه ازدواج به کامپوی از او در میان سایر ورزشکاران خواستگاری کرد که این اتفاق هیجان را به سایر نفرات نیز انتقال داد.

اولین خواستگاری در دهکده بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn