تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مرداد 1403 - 22:53
33 بازدید
کد خبر : 253795

سردار آزمون راهی الاهلی امارات شد

سردار آزمون راهی الاهلی امارات شد

جدایی سردار آزمون از لورکوزن قطعی شده باوجود آنکه پیش بینی می شد که آزمون راهی لالیگا شود تا پیراهن سویا را برتن کند اما به یکباره مقصد این بازیکن تغییر پیدا کرد. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی اعلام کرد که آزمون راهی الاهلی امارات می شود. رومانو رقم این انتقال را ۵ میلیون یورو اعلام

سردار آزمون راهی الاهلی امارات شد

جدایی سردار آزمون از لورکوزن قطعی شده باوجود آنکه پیش بینی می شد که آزمون راهی لالیگا شود تا پیراهن سویا را برتن کند اما به یکباره مقصد این بازیکن تغییر پیدا کرد. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی اعلام کرد که آزمون راهی الاهلی امارات می شود. رومانو رقم این انتقال را ۵ میلیون یورو اعلام کرد. سعید عزت اللهی هم در الاهلی بازی می کند و به این ترتیب دو بازیکن ایرانی در این تیم همبازی خواهند شد.

رهاورد حضور آزون در روم، ۲۹ بازی بود، وی مجموعا در فصل گذشته ۷۹۷ دقیقه بازی کرده و ۳ گل، ۱ پاس گل ، ۴ کارت زرد و یک کارت قرمز هم در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

گفتنی است؛ شباب الاهلی فصل گذشته لیگ امارات را پس از العین در رتبه دوم تمام کرد، این روزها در اردوی اتریش حضور دارد و آماده حضور در مسابقات پلی‌آف لیگ نخبگان می‌شود. نماینده امارات که به تازگی با پائولو سوسا سرمربی سرشناس پرتغالی به توافق رسیده باید در بازی اول پلی‌آف در ورزشگاه نقش جهان روز ۱۶ مردادماه (دو هفته دیگر) به مصاف سپاهان برود و سپس در صورت پیروزی به قطر می‌رود و باید برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ نخبگان با الغرافه مصاف بدهد. 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn