تاریخ انتشار : جمعه 5 مرداد 1403 - 11:06
304 بازدید
کد خبر : 254267

رقیب ندا شهسواری در پاریس را بشناسید | افرا ورزش

رقیب ندا شهسواری در پاریس را بشناسید | افرا ورزش

به گزارش افرا ورزش، المپیک پاریس برای ندا شهسواری، تنها دختر المپین تنیس روی میز ایران از شنبه شب ششم مرداد آغاز می‌شود و او رقابت سختی در پیش دارد. ندا شهسواری که برای سومین بار در المپیک حاضر است بار دیگر با قرعه دشواری روبرو شده است. او باید شنبه شب به دیدار نفر

به گزارش افرا ورزش، المپیک پاریس برای ندا شهسواری، تنها دختر المپین تنیس روی میز ایران از شنبه شب ششم مرداد آغاز می‌شود و او رقابت سختی در پیش دارد.

ندا شهسواری که برای سومین بار در المپیک حاضر است بار دیگر با قرعه دشواری روبرو شده است. او باید شنبه شب به دیدار نفر هجدهم رنکینگ جهانی تنیس روی میز برود.

بریتیکا پاواد فرانسوی تنها ۲۰ سال سن دارد و یک ستاره آینده‌دار جهانی به شمار می‌آید. این هندی‌الاصل توانست امسال با فرانسه مدال برنز تیمی جهان را از آن خود کند، در حالی که سال گذشته نیز با فرانسه سوم اروپا شده بود.

پاواد در سال ۲۰۲۰ و در حالی که تنها شانزده سال سن داشت مدال برنز انفرادی اروپا را تصاحب کرد.

شاید زمانی که این چپ دست جوان در سال ۲۰۱۵ در رده ۴۷۱ دنیا بود فکر آن را نمی‌کرد که ۹ سال بعد او در میان بیست نفر برتر رنکینگ جهان قرار گرفته باشد.

رقابت ندا شهسواری با پریتیکا پاواد، می‌تواند نبرد تجربه و شور جوانی باشد گرچه پاواد نیز کم‌تجربه نیست و میادین بزرگی را در همین سن و سال دیده است.

دختر کرمانشاهی تنیس روی میز ایران برای پیشگیری از حذفی زودهنگام و محتمل، باید شنبه شب در خاک فرانسه، کم‌اشتباه‌ترین نسخه تمام دوران حرفه‌ای خود را به نمایش بگذارد.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=97631

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn