تاریخ انتشار : شنبه 6 مرداد 1403 - 6:36
28 بازدید
کد خبر : 255051

مبارزان قسام با بمب شواظ اشغالگران را هدف قرار دادند

مبارزان قسام با بمب شواظ اشغالگران را هدف قرار دادند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فلسطین الیوم، منابع فلسطینی از تداوم عملیات‌های کوبنده مبارزان مقاومت فلسطین علیه اشغالگران خبر دادند. این منابع بیان کردند که مقاومت فلسطین به سمت بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی در آسمان مناطق غربی شهر غزه دو موشک زمین به هوا شلیک کرد. از سوی دیگر گردان‌های قسام اعلام

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فلسطین الیوم، منابع فلسطینی از تداوم عملیات‌های کوبنده مبارزان مقاومت فلسطین علیه اشغالگران خبر دادند.

این منابع بیان کردند که مقاومت فلسطین به سمت بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی در آسمان مناطق غربی شهر غزه دو موشک زمین به هوا شلیک کرد.

از سوی دیگر گردان‌های قسام اعلام کرد در محله تل الهوا در جنوب شهر غزه، دو تانک مرکاوا ۴ ارتش رژیم صهیونیستی را که تعدادی نظامی اسرائیلی در اطراف آن‌ها بودند، با دو بمب شواظ هدف قرار داده و منهدم کرده است.

مبارزان قسام در عملیاتی دیگر یک بمب ضدنفر را در میان گروهی از نیروهای پیاده ارتش رژیم صهیونیستی در محله تل الهوا منفجر کردند که در این عملیات همه نیروهای دشمن کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر مبارزان مقاومت فلسطین در محله تل الهوا در جنوب غرب شهر غزه وارد درگیری‌های شدیدی با نظامیان صهیونیست درگیر شدند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn