تاریخ انتشار : شنبه 6 مرداد 1403 - 7:01
18 بازدید
کد خبر : 255064

در اعتراض به تشک های نامناسب؛ ورزشکاران سوئدی تشک خریدند! – آفتاب نو | اخبار ورزشی

در اعتراض به تشک های نامناسب؛ ورزشکاران سوئدی تشک خریدند! – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار مهر، از آنجا که تشک‌های تخت‌های دهکده المپیک ۲۰۲۴ پاریس بسیار سفت و نامناسب بوده و انتقادهای زیادی در پی داشت، هندبالیست‌های سوئدی تصمیم گرفتند از این تشک‌ها استفاده نکنند و اقدام به خرید تشک کردند. کاپیتان تیم هندبال زنان سوئد در این خصوص گفت: مشکل تخت‌های مقوایی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار مهر، از آنجا که تشک‌های تخت‌های دهکده المپیک ۲۰۲۴ پاریس بسیار سفت و نامناسب بوده و انتقادهای زیادی در پی داشت، هندبالیست‌های سوئدی تصمیم گرفتند از این تشک‌ها استفاده نکنند و اقدام به خرید تشک کردند.

کاپیتان تیم هندبال زنان سوئد در این خصوص گفت: مشکل تخت‌های مقوایی نیست، برای من کاملاً مناسب است. مشکل تشک‌های سفت و نو است که نیاز به زمان برای نرم شدن دارند. ما احساس کردیم نمی‌توانیم منتظر بمانیم و می‌خواستیم از همان ابتدا خوب بخوابیم.

این تصمیم مختص به تیم هندبال زنان سوئد نیست و برخی دیگر از ورزشکاران در دیگر کاروان‌های ورزشی هم تصمیم گرفتند از تشک‌های دهکده استفاده نکنند و تشک‌های شخصی خود را برای استراحت به پاریس آوردند.

روزنامه اکیپ فرانسه البته این اقدام بازیکنان سوئد را زیر سوال برد و نوشت: معلوم نیست این اقدام بازیکنان سوئد واقعاً به دلیل کیفیت تشک‌ها است یا اینکه یک اقدام تبلیغاتی برای شرکت تولید کننده ای است که این تشک‌ها را تولید کرده است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn