تاریخ انتشار : شنبه 6 مرداد 1403 - 9:20
28 بازدید
کد خبر : 255169

۵ شکارچی غیرمجاز در قزوین دستگیر شدند

۵ شکارچی غیرمجاز در قزوین دستگیر شدند

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مهدی طاهری در این باره اظهار کرد: در تیرماه سال جاری ۵ شکارچی غیر مجاز در نقاط مختلف استان توسط مامورین یگان حفاظت دستگیر شده و بعد از تنظیم صورتجلسه و بازجویی اولیه جهت رسیدگی به مراجع قضائی معرفی شدند. وی در خصوص کشفیات شکارچیان

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مهدی طاهری در این باره اظهار کرد: در تیرماه سال جاری ۵ شکارچی غیر مجاز در نقاط مختلف استان توسط مامورین یگان حفاظت دستگیر شده و بعد از تنظیم صورتجلسه و بازجویی اولیه جهت رسیدگی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در خصوص کشفیات شکارچیان افزود: ۱قبضه سلاح قاچاق، یک قبضه اسلحه ساچمه زنی، ۸ فشنگ ساچمه، ۱چراغ قوه،۱چاقو،۱کوله پشتی،۲موتورسیکلت،۱قفس زنده گیری کشف و ضبط شد.

طاهری در ادامه گفت: شکار غیرمجاز پرندگان و پستانداران و اقدام به شکار و زنده گیری حیات وحش، از تخلف های مورد دستگیری شکارچیان غیرمجاز بوده که با همکاری همه جانبه نیروهای مردمی و گزارشات دوستداران محیط زیست و تلاش محیط بانان، بعد از شناسایی و دستگیری، در حال پیگیری است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین در خصوص جرم واقع شده شکارچیان افزود: سه شکارچی به جرم شروع به شکار، یک شکارچی به جرم زنده گیری سهره و یک شکارچی به جرم شکار بزوحشی دستگیر شده اند.

طاهری در پایان از دوستداران محیط زیست خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی، مراتب را سریعا به نزدیک ترین اداره محیط زیست یا از طریق تماس با شماره های ۰۲۸-۳۳۳۷۴۹۰۰-۳ و یا سامانه ۱۵۴۰را اطلاع دهند.

انتهای پیام

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn