تاریخ انتشار : شنبه 6 مرداد 1403 - 10:21
21 بازدید
کد خبر : 255223

برنامه دولت جدید برای حمایت از کسب و کارها / بازگشت ترامپ به صحنه ترور

برنامه دولت جدید برای حمایت از کسب و کارها / بازگشت ترامپ به صحنه ترور

کیوسک آنلاین تیتر کوتاه / ۲۸۱ کدخبر: ۱۱۹۱۸۸ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ ۱۰:۱۰ سیاست در بخش کیوسک آنلاین هر روز نگاهی‌گذار و کوتاه به صفحه نخست مهم‌ترین روزنامه‌های اقتصادی و بعضا غیر اقتصادی در سراسر جهان داریم. به گزارش تیتر کوتاه-روزنامه واشنگتن پست (The Washington Post) در تاریخ ۲۷ ژوئیه ۲۰۲۴ ( ۶ مرداد ۱۴۰۳) در

کیوسک آنلاین تیتر کوتاه / ۲۸۱

در بخش کیوسک آنلاین هر روز نگاهی‌گذار و کوتاه به صفحه نخست مهم‌ترین روزنامه‌های اقتصادی و بعضا غیر اقتصادی در سراسر جهان داریم.

برنامه دولت جدید برای حمایت از کسب و کارها / بازگشت ترامپ به صحنه ترور


به گزارش تیتر کوتاه-روزنامه واشنگتن پست (The Washington Post) در تاریخ ۲۷ ژوئیه ۲۰۲۴ ( ۶ مرداد ۱۴۰۳) در بخش اقتصادی به گزارش اخبار زیر پرداخت:

  • تلاش چین برای نجات اقتصاد

بر اساس داده‌های رسمی، سود صنعتی چین در ماه ژوئن با سرعت بیشتری افزایش یافت. این امر حتی با وجود اینکه شرکت‌ها با کاهش اعتماد مصرف‌کننده در طول دوره بهبود اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند، اتفاق می‌افتد. چین در تلاش است تا با حمایت مالی بیشتر، اقتصاد ضعیف خود را تقویت کند. اخیراً آنها با کاهش نرخ بهره بیش از حد انتظار بازارها را شگفت زده کردند. درست چند روز قبل از آن، آنها پس از دیدار با رهبران ارشد که تغییرات مهم دیگری را برنامه‌ریزی کرده بودند، برخی از نرخ‌های وام‌های کلیدی را کاهش دادند.

  • برنامه دولت جدید برای حمایت از کسب و کارها

وزیر دارایی بریتانیا، راشل ریوز، روز جمعه گفت که دولت جدید حزب کارگر، حامی رشد و تجارتی خواهد بود که کشور شاهد آن بوده است. ریوز گفت که تنها از طریق ایجاد ثروت است که استانداردهای زندگی مردم عادی بریتانیا بهبود می‌یابد و پول بیشتری برای سرمایه‌گذاری در خدمات عمومی در دسترس قرار می‌گیرد. ریوز که وزیر خزانه داری است در مصاحبه‌ای گفت: «این خزانه داری طرفدار رشد و حامی کسب و کار خواهد بود که این کشور تاکنون دیده است.»

 

روزنامه نیویورک تایمز (The New York Times) نیز در بخش سیاسی اعلام کرد:

  • بازگشت ترامپ به صحنه ترور

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری امریکا، روز جمعه گفت که به شهر پنسیلوانیا بازخواهد گشت، جایی که به سختی از یک سوء قصد جان سالم به در برد، در حالی که کامالا هریس، معاون رئیس جمهور، تلاش یک هفته‌ای خود را برای نامزدی ریاست جمهوری دموکرات با حمایت باراک اوباما، رئیس‌جمهوری سابق، محدود کرد. رئیس‌جمهوری سابق ترامپ در سایت Truth Social خود بدون ارائه جزییات درباره زمان و مکان برگزاری تجمع نوشت: «برای یک راهپیمایی بزرگ و زیبا به باتلر، پنسیلوانیا بازخواهم گشت.

  • برنامه محبوب امریکایی‌ها ممنوع می‌شود؟

وزارت دادگستری از یک دادگاه استیناف ایالات متحده خواست تا چالش‌های قانونی علیه قانونی را که می‌گوید شرکت چینی ByteDance باید دارایی‌های TikTok ایالات متحده را تا ۱۹ ژانویه بفروشد، رد کند، در غیر این صورت تیک تاک ممکن است ممنوع شود. شرکت ByteDance و گروهی از سازندگان TikTok شکایت هایی را برای جلوگیری از قانونی که می‌تواند برنامه استفاده شده توسط ۱۷۰ میلیون امریکایی را ممنوع کند، تشکیل داده‌اند.

 

روزنامه وال استریت ژورنال (The Wall Street Journal) نیز در بخش اقتصادی به گزارش موارد زیر پرداخت:

  • امنیت شغلی بیش از ۱۱۰۰ کارگر تضمین شد

استرالیا روز شنبه اعلام کرد یک قرارداد چهار ساله ۲.۲ میلیارد دلاری استرالیا (۱.۴ میلیارد دلار) با شرکت سازنده زیردریایی دولتی ASC برای ارتقای زیردریایی‌های کلاس Collins نیروی دریایی امضا کرده است. پت کانروی، وزیر صنعت دفاعی در بیانیه‌ای گفت: «قرارداد پایدار» بخشی از تعهد دولت برای حفظ ناوگان دیزل‌الکتریک کلاس کالینز است. کانروی گفت که این قرارداد مستقیماً امنیت شغلی بیش از ۱۱۰۰ کارگر بسیار ماهر را تضمین می‌کند و کار در شهرهای هندرسون در غرب استرالیا و آزبورن در استرالیای جنوبی انجام می‌شود.

  • جریمه سنگین هندی‌ها برای شرکت امریکایی

بانک مرکزی هند روز جمعه اعلام کرد که بانک مرکزی هند جریمه‌ای معادل ۲۴.۱ میلیون روپیه (نزدیک به ۲۸۸۰۰۰ دلار) برای (شرکت خدمات مالی امریکایی) Visa در رابطه با استفاده از روش انتقال غیرمجاز پرداخت اعمال کرده است. بانک مرکزی در بیانیه‌ای بدون ارائه جزییات در مورد تخلف گفت: «مشاهده شد که نهاد (ویزا) یک راه‌حل احراز هویت پرداخت را بدون مجوز نظارتی از RBI اجرا کرده است. در ماه فوریه، RBI (بانک مرکزی هند) به شرکت کارت اعتباری دستور داده بود که استفاده از مسیرهای غیرمجاز برای انجام برخی از پرداخت‌های تجاری را متوقف کند.





منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn