تاریخ انتشار : شنبه 6 مرداد 1403 - 18:00
28 بازدید
کد خبر : 255659

معرفی ۱۰ تا از بهترین کتاب ها برای کاهش و مدیریت استرس

معرفی ۱۰ تا از بهترین کتاب ها برای کاهش و مدیریت استرس

استرس در صورت عدم مدیریت می‌تواند به عاملی فلج‌کننده و بازدارنده برای انجام کارهای روزانه تبدیل شود. در این میان کتاب‌هایی برای مدیریت استرس و اضطراب وجود دارند که می‌توانند بسیار کمک‌کننده باشند. پس از خواندن بهترین کتاب برای استرس از خودتان تشکر خواهید کرد. ۱. من و زندگی با هیولای درون این کتاب، به

استرس در صورت عدم مدیریت می‌تواند به عاملی فلج‌کننده و بازدارنده برای انجام کارهای روزانه تبدیل شود. در این میان کتاب‌هایی برای مدیریت استرس و اضطراب وجود دارند که می‌توانند بسیار کمک‌کننده باشند. پس از خواندن بهترین کتاب برای استرس از خودتان تشکر خواهید کرد.

۱. من و زندگی با هیولای درون

کتاب من و زندگی با هیولای درون

این کتاب، به نویسندگی بو آیسبت، با به‌کارگیری تصاویر طنزآلود و زبان ساده محاوره‌ای، به اشخاص درگیر با هیولای استرس، راهکارهایی را نشان می‌دهد.

۲. کمال‌گرای مضطرب

کتاب «کمال‌گرای مضطرب» اثر کلاریسا دبلیو آنگ و مایکل پی توهیگ

یکی از بهترین کتاب‌های مقابله با استرس کتاب «کمال‌گرای مضطرب» اثر کلاریسا دبلیو آنگ و مایکل پی توهیگ است. این کتاب با ارائه درمان مبتنی‌ بر پذیرش و تعهد کمک می‌کند تا بر اضطرابِ ناشی از کمال‌گرایی فائق بیایید.

۳. چرا گورخرها زخم معده نمی‌گیرند

کتاب «چرا گورخرها زخم معده نمی‌گیرند» نوشته‌ رابرت ام. ساپولسکی

کتاب «چرا گورخرها زخم معده نمی‌گیرند» نوشته‌ رابرت ام. ساپولسکی، زیست‌شناس و پژوهشگر با ارائه‌ راهکارهایی بر مبنای سیستم هورمونی بدن، ما را در کنترل استرس‌مان کمک می‌کند.

۴. استرس را سرکوب کن

کتاب «استرس را سرکوب کن» نوشته کنفورد ند

کتاب «استرس را سرکوب کن» نوشته کنفورد ند ازجمله بهترین کتاب‌های استرس درمانی است که ۳۵ روش برای غلبه بر استرس ارائه می‌کند.

۵. مدیریت استرس

کتاب «مدیریت استرس» ادوارد هالوول

ادوارد هالوول در کتاب «مدیریت استرس» سعی دارد با نگاهی مدیریتی از استرس‌ها بهره بگیرد. او با سرکوب استرس‌ها مخالف است و معتقد است باید از آنها به عنوان محرکی برای دستیابی به اهداف خود استفاده کرد.

۶. ضد اضطراب

کتاب «ضد اضطراب» نیک ترنتون

نیک ترنتون نویسنده کتاب «ضد اضطراب» به شما می‌آموزد که چطور افکار خود را تجزیه و تحلیل کنید و به این مسئله آگاه باشید که کوچک‌ترین خودگویی‌ها بر زندگی شما اثرگذارند. 

۷. پایان استرس

کتاب «پایان استرس» به نویسندگی دان جوزف گوی

کتاب «پایان استرس» به نویسندگی دان جوزف گوی ازجمله بهترین کتاب‌ها برای کاهش استرس است که مسیری روشن، ساده و آرام‌بخش را به شما نشان می‌دهد.

۸.  آرامش خود را دریابید

کتاب «آرامش خود را بیابید» نوشته دکتر آمیت سود

یکی از بهترین کتاب‌ها برای کاهش استرس کتاب «آرامش خود را بیابید» نوشته دکتر آمیت سود است که می‌کوشد به مخاطب بیاموزد از دریچه‌ای تازه‌ به مسائل مختلف نگاه کند.

۹. مدیریت اضطراب با مراقبه

کتاب «مدیریت اضطراب با مراقبه» نوشته جولی جین مارشال

کتاب «مدیریت اضطراب با مراقبه» نوشته جولی جین مارشال ازجمله بهترین کتاب‌های مقابله با استرس است. نویسنده به شما می‌آموزد که با اختصاص تنها ۱۰ دقیقه از زمانتان در روز اضطراب را به طرز شگفت‌انگیزی کاهش دهید.

۱۰. ذهن‌آگاهی مدرن در جهت کاهش استرس

کتاب ذهن‌آگاهی مدرن در جهت کاهش استرس

بت آن مولیگان در یکی از بهترین کتاب‌های استرس‌درمانی با ارائه‌ی روش‌های مدیتیشن و مراقبه به شما این فرصت را می‌بخشد تا از زندان ترس‌ها و نگرانی‌های بی‌دلیل خود رها شوید.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn