تاریخ انتشار : شنبه 6 مرداد 1403 - 19:22
30 بازدید
کد خبر : 255734

ضرب الاجل ۱۰روزه دادستانی مرکز خوزستان برای راه اندازی نیروگاه درحال تاسیس

ضرب الاجل ۱۰روزه دادستانی مرکز خوزستان برای راه اندازی نیروگاه درحال تاسیس

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو از خوزستان؛ علی بیرانوند روز شنبه در حاشیه بازدید از نیروگاه در حال تاسیس “سبحان رجحان” بیان کرد: آخرین اقدامات برای راه‌اندازی این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت. وی گفت: احداث نیروگاه تولید برق سبحان رجحان از سال ۱۳۹۱ آغاز شد که باتوجه به وجود اختلافات

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو از خوزستان؛ علی بیرانوند روز شنبه در حاشیه بازدید از نیروگاه در حال تاسیس “سبحان رجحان” بیان کرد: آخرین اقدامات برای راه‌اندازی این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: احداث نیروگاه تولید برق سبحان رجحان از سال ۱۳۹۱ آغاز شد که باتوجه به وجود اختلافات با پیمانکار، نیمه کاره رها شده بود و با ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری خوزستان و برگزاری جلسات متعدد، روند تکمیل این نیروگاه تسریع شد.

بیرانوند افزود: شرکت‌های توانیر، گاز و توزیع نیروی برق اهواز ۱۰ روز مهلت دارند تا در مدت تعیین شده همکاری‌های لازم را برای ورود این نیروگاه به مدار برق استان انجام دهند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان تصریح کرد: این نیروگاه در صورت تکمیل با ظرفیت اسمی تولید هفت و نیم مگاوات برق، وارد شبکه برق استان می‌شود که بخشی از مشکلات برق استان را مرتفع خواهد کرد.

استاندار خوزستان پیش از این با بیان اینکه شبکه‌های غیرمجاز ماینر و پمپاژ غیرقانونی آب موجب افزایش مصرف برق در استان شده است گفت: در حال حاضر، مصرف برق در استان خوزستان به بیش از ۹ هزار مگاوات رسیده که این رقم در سطح کشور بی سابقه است.

به دلیل شدت گرما و صرفه جویی در مصرف برق کاهش ساعت اداری برای روز شنبه و تعطیلی دستگاه‌های اجرایی برای روز یکشنبه هفته جاری در استان همزمان با سراسر کشور اعمال شده است.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn