تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مرداد 1403 - 0:45
20 بازدید
کد خبر : 255996

حذف زودهنگام ندا شهسواری از المپیک پاریس | افرا ورزش

حذف زودهنگام ندا شهسواری از المپیک پاریس | افرا ورزش

به گزارش افرا ورزش، ندا شهسواری در سومین حضور خود در ادوار المپیک، شامگاه شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ در پاریس به دیدار پریتیکا پاواد از فرانسه رفت. در این مسابقه حذفی از مرحله یک شانزدهم نهایی، ندا شهسواری ۴ بر یک برابر ملی‌پوش ۲۲ ساله فرانسوی تن به شکست داد تا همانند دو حضور گذشته

به گزارش افرا ورزش، ندا شهسواری در سومین حضور خود در ادوار المپیک، شامگاه شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ در پاریس به دیدار پریتیکا پاواد از فرانسه رفت.

در این مسابقه حذفی از مرحله یک شانزدهم نهایی، ندا شهسواری ۴ بر یک برابر ملی‌پوش ۲۲ ساله فرانسوی تن به شکست داد تا همانند دو حضور گذشته خود در گام نخست، از دور رقابت کنار برود.

شهسواری اواخر بهار امسال با قهرمانی در مسابقات انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه، سهمیه حضور در پاریس را به دست آورده بود.

در این بازی، پاواد بازی را بهتر آغاز کرد و گیم اول را به آسانی و ۱۱ بر ۴ به سود خود پایان داد تا نشان دهد قصد حذف در برابر دیدگان تماشاگردان خودی را ندارد.

در گیم دوم، شهسواری چهره متفاوتی به نمایش گذاشت و در گیمی که هر دو ورزشکار، نزدیک و پایاپای رقابت کردند توانست ۱۱ بر ۹ فاتح این گیم شود.

پس از تساوی در امتیاز یک در گیم‌شماری، گیم سوم بار دیگر به پریتیکا پاواد فرانسوی تعلق داشت و پاواد با وجود تلاش شهسواری برای بازگشت، ۱۱ بر ۷ پیروز این بخش از بازی شد.

شهسواری در گیم چهارم کاری از پیش نبرد و از همان ابتدای گیم امتیازات متوالی را از دست داد به طوری که شکست سنگین ۱۱ بر ۴ در این گیم برای او به ثبت رسید.

در گیم پنجم و در شرایطی که پاواد فرانسوی ۳ بر یک در گیم‌شماری پیش افتاده بود، ندا آخرین امید خود برای تغییر معادلات را جستجو می‌کرد اما قادر به ایستادگی در برابر دختر شماره ۱۸ تنیس روی میز جهان نبود.

شهسواری گیم پنجم را خوب آغاز کرد و ۳ بر یک نیز پیش افتاد و در ادامه، برتری را تا امتیاز ۹ بر ۶ با فاصله ۳ امتیازی در دست داشت اما بازگشت حریف فرانسوی و هوشیاری وی سبب شد شهسواری بازی برده را ۱۴ بر ۱۲ واگذار کند.

بدین ترتیب این مسابقه با برتری ۴ بر یک پریتیکا پاواد پایان یافت تا ندا با المپیک وداع کند. حمیده ایرانمنش، هدایت و همراهی ندا شهسواری را در المپیک پاریس بر عهده داشت.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=97728

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn