تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مرداد 1403 - 8:26
31 بازدید
کد خبر : 256324

بزرگترین قرارداد تاریخ فوتبال را به خاطر استقلال رد کردم/ انتظار این بی‌معرفتی را نداشتم!

بزرگترین قرارداد تاریخ فوتبال را به خاطر استقلال رد کردم/ انتظار این بی‌معرفتی را نداشتم!

جامعه ورزشی آفتاب نو: استقلال در هفته دوم دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر مقابل سایپا شکست خورد تا گروهی از هواداران این تیم در ورزشگاه آزادی با تشویق فرهاد مجیدی، خواهان بازگشت او به استقلال شده و عملا به امیر قلعه‌نویی اعلام کنند که دلشان می‌خواهد فرهاد را برگرداند. قلعه‌نویی در مصاحبه‌ای که هفتم مرداد

جامعه ورزشی آفتاب نو:

استقلال در هفته دوم دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر مقابل سایپا شکست خورد تا گروهی از هواداران این تیم در ورزشگاه آزادی با تشویق فرهاد مجیدی، خواهان بازگشت او به استقلال شده و عملا به امیر قلعه‌نویی اعلام کنند که دلشان می‌خواهد فرهاد را برگرداند. قلعه‌نویی در مصاحبه‌ای که هفتم مرداد سال ۹۱ در آفتاب نو نیز منتشر شد به این شعارها واکنش نشان داد. چکیده حرف‌های آن زمان سرمربی وقت استقلال را مرور می‌کنیم:

  • من بزرگترین قرارداد تاریخ ایران را به خاطر استقلال و هوادارانش رد کردم. غیر از من چند بازیکن استقلال هم همین کار را کردند روی همین اصل انتظار بی‌معرفتی از گروهی از طرفداران استقلال را نداشتیم.
  • بعضی از هواداران استقلال با شعارهایشان فقط زمان را از ما می‌گیرند و رفتار آن‌ها جای تاسف دارد. عجیب است با مربی‌ای که چند عنوان قهرمانی کسب کرده و زحمات زیادی کشیده است این طور برخورد می‌کنند.
  • اعتراض حق تماشاگران است اما باید به گذشته هم نگاه کنید. من ۱۷ جام برای استقلال گرفته‌ام. زمانی که استقلال در دسته سوم حضور داشت و باشگاه جایی برای اسکان نفرات نداشت، خانه من در امیرآباد محل اسکان بازیکنان بود.

آفتاب نو‌گردی| قلعه‌نویی: بزرگترین قرارداد تاریخ فوتبال را به خاطر استقلال رد کردم/ انتظار این بی‌معرفتی را نداشتم!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn