تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مرداد 1403 - 11:07
23 بازدید
کد خبر : 256466

معضل تازه فرانسه در المپیک/ آب رود سن آلوده شد | اخبار ورزشی

معضل تازه فرانسه در المپیک/ آب رود سن آلوده شد | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بارندگی‌های شدیدی که در روز‌های جمعه و شنبه در شهر پاریس رخ داد موجب آلودگی رود سن شده است. طبق اعلام رسانه فرانسوی «cnews»، برگزارکنندگان مجبور شدند تمرینات رشته سه‌گانه را که قرار بود صبح یکشنبه ۷ مرداد در این رودخانه برگزار شود، لغو کنند

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بارندگی‌های شدیدی که در روز‌های جمعه و شنبه در شهر پاریس رخ داد موجب آلودگی رود سن شده است.

طبق اعلام رسانه فرانسوی «cnews»، برگزارکنندگان مجبور شدند تمرینات رشته سه‌گانه را که قرار بود صبح یکشنبه ۷ مرداد در این رودخانه برگزار شود، لغو کنند چرا که کیفیت آب این رودخانه به دلیل افزایش میزان باکتری‌های E.Coli و انتروکوک‌ها با آلودگی شدیدی مواجه شده که برای سلامت ورزشکاران مضر است.

هرچند مسوولان برگزاری مسابقات میزان آلودگی رود سن را اعلام نکرده اند، اما اطمینان دادند که مسابقات رشته سه گانه همانطور که پیشبینی شده است در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد. تمرین امروز یکشنبه برای آشنایی ورزشکاران با آب رود بود.

در حالی که در روز‌های گذشته، آن هیدالگو شهردار پاریس به نشانه تمیز بودن آب رود سن در آنجا شنا کرده بود و سال گذشته هم وعده داده بود که در تابستان جاری این رود برای شنای مردم فرانسه مهیا خواهد شد، اما این آلودگی نه تنها ورزشکاران رشته سه گانه را که همه مردم پاریس را نگران کرده است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn