تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مرداد 1403 - 11:16
29 بازدید
کد خبر : 256472

شوخی خنده دار بهرنگ علوی با لباس المپیک ایران+ عکس

شوخی خنده دار بهرنگ علوی با لباس المپیک ایران+ عکس

جامعه ورزشی آفتاب نو: سی و سومین دوره بازی‌های المپیک در پاریس از روز گذشته آغاز شد که لباس کاروان ورزشی کشورمان در مراسم رژه این مسابقات با حواشی همراه بود. نمناک نوشت: مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ جمعه شب با جضور ورزشکارانی از ۲۰۶ کشور در پاریس برگزار شد. کاروان ایران با ۴۰ ورزشکار در

جامعه ورزشی آفتاب نو:




شوخی خنده دار بهرنگ علوی با لباس المپیک ایران+ عکس

سی و سومین دوره بازی‌های المپیک در پاریس از روز گذشته آغاز شد که لباس کاروان ورزشی کشورمان در مراسم رژه این مسابقات با حواشی همراه بود.

نمناک نوشت: مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ جمعه شب با جضور ورزشکارانی از ۲۰۶ کشور در پاریس برگزار شد. کاروان ایران با ۴۰ ورزشکار در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس شرکت می‌کند. لباس کاروان جمهوری اسلامی ایران در مراسم رژه المپیک پاریس سوژه و دستمایه شوخی کاربران در شبکه های اجتماعی شد. هنرمندان و چهره ها نیز به لباس کاروان ایران در مراسم رژه المپیک پاریس واکنش نشان دادند.

مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در رودخانه سن برگزار شد. کاروان ایران که با کشورهای هند، اندونزی در یک قایق قرار داشتند،از روی رودخانه سن محل برگزاری افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس عبور کردند، ندا شهسواری و مهدی الفتی پرچمداران ایران بودند.

لباس کاروان ایران در المپیک واکنش ها و انتقادات فراوانی را به راه انداخت، به عقیده بسیاری از کاربران لباس المپیک باید طوری طراحی شود که در آن فرهنگ و تمدن کشور مشهود باشد، متاسفانه لباس کاروان المپیک هیچ نشانه ای از تاریخ و فرهنگ و تمدن ایران ندارد و بدون نوآوری و خلاقیت شبیه به لباس پزشکان است.

بهرنگ علوی بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به لباس کاروان ایران در مراسم رژه المپیک با انتشار عکسی نوشت:

    آرزوی موفقیت برای تیم تزریقات

استوری-بهرنگ-علوی


+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn