تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مرداد 1403 - 13:18
38 بازدید
کد خبر : 256579

عکس| رونالدو و باجو به طارمی سجده کنند!

عکس| رونالدو و باجو به طارمی سجده کنند!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی طارمی که اخیراً با امضای قراردادی سه ساله به عنوان بازیکن آزاد به اینتر پیوست، شروع خوبی در این تیم داشته است. او در دو بازی درون تمرینی اینتر که پشت درهای بسته برگزار شد عملکرد خوبی داشت. طارمی موفق شد در تقابل با تیم لوگانو ۲ گل

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی طارمی که اخیراً با امضای قراردادی سه ساله به عنوان بازیکن آزاد به اینتر پیوست، شروع خوبی در این تیم داشته است. او در دو بازی درون تمرینی اینتر که پشت درهای بسته برگزار شد عملکرد خوبی داشت. طارمی موفق شد در تقابل با تیم لوگانو ۲ گل به ثمر برساند و یک گل هم بسازد و در تقابل با تیم پرگولتسه هم یک بار پایش به گلزنی باز شد. مهاجم ایرانی اینتر این روند خوب را در اولین بازی دوستانه رسمی اینتر در پیش‌فصل هم ادامه داد و در برتری ۳ بر صفر شب گذشته (شنبه) نراتزوری مقابل لاس پالماس دو گل به ثمر رساند که یکی از آن‌ها را خودش پنالتی گرفت و آن را تبدیل به گل کرد.

عملکرد بسیار خوب طارمی باعث شد که هواداران اینتر در فضای مجازی به تعریف و تمجید از او بپردازند و او را بالاتر از سایر مهاجمان تاریخ سری آ بدانند.

عکس| رونالدو و باجو به طارمی سجده کنند!

۲۵۷ ۲۵۱

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn