تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مرداد 1403 - 17:07
34 بازدید
کد خبر : 256791

۸ تا از بهترین برند اسکیت برای کودکان + نقد و بررسی کامل ۱۴۰۳

۸ تا از بهترین برند اسکیت برای کودکان + نقد و بررسی کامل ۱۴۰۳

اسکیت یکی از ورزش‌های مورد علاقه کودکان است. اولین و مهم‌ترین وسیله برای شروع تمرین این ورزش، کفش اسکیت مناسب است که باعث خستگی نشود و همچنین از بروز آسیب جلوگیری کند. از این رو خرید بهترین برند اسکیت برای کودکان بسیار حائز اهمیت است. در اینجا بهترین مارک کفش اسکیت کودکان را به شما

اسکیت یکی از ورزش‌های مورد علاقه کودکان است. اولین و مهم‌ترین وسیله برای شروع تمرین این ورزش، کفش اسکیت مناسب است که باعث خستگی نشود و همچنین از بروز آسیب جلوگیری کند. از این رو خرید بهترین برند اسکیت برای کودکان بسیار حائز اهمیت است. در اینجا بهترین مارک کفش اسکیت کودکان را به شما معرفی می‌کنیم.

۱. اسکیت بچگانه رولربلید

 اسکیت بچگانه رولربلید

یکی از با کیفیت‌ترین و بهترین برندهای اسکیت بچگانه موجود در بازار ایران برند ایتالیایی رولربلید (Rollerblade) است که در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف موجود است.

مدل‌های APEX و APEX G ،FURY و FURY G برند رولربلید را می‌توان ازجمله بهترین اسکیت‌های کفشی بچگانه دانست.

۲. اسکیت فلایینگ ایگل

اسکیت فلایینگ ایگل

برند فلایینگ ایگل (Flying Eagle) یکی از معتبرترین برندهای اسکیت موجود در دنیاست که بهترین مارک کفش اسکیت برای کودکان را نیز تولید می‌کند.

در بین مدل‌های فلاینگ ایگل موجود در بازار ایران مدل‌های اسکیت کفشی S7 و S6S را می‌توان از بهترین نمونه‌ها دانست که قالب خوب و مستحکمی دارند.

۳. کفش اسکیت روسز

کفش اسکیت روسز

یکی دیگر از برندهای ایتالیایی موجود در بازار اسکیت روسز (Roces) است. اسکیت روسز از قدیمی‌ترین اسکیت‌های استاندارد است که اسکیت کفشی مدل Orlando آن در میان پرطرفدارترین اسکیت‌های کودکانه جای دارد.

۴. اسکیت سوئیسی سِبا

اسکیت‌ بچگانه سبا (SEBA)

اسکیت‌های بچگانه سبا (SEBA) که یک برند سویسی است همواره از بهترین مارک‌ کفش اسکیت برای کودکان بوده است. اسکیت کفشی سبا مدل JUNIOR یکی از پرطرفدارترین اسکیت‌های بچگانه موجود در بازار ایران است.

۵. کفش اسکیت فیلا

کفش اسکیت فیلا

فیلا (FILA) یکی از بهترین مارک کفش‌های اسکیت حرفه‌‌ای است که در سال‌های اخیر کفش اسکیت مخصوص کودکان را هم به تولیدات خود اضافه کرده است. کیفیت و استحکام بالای تولیدات این برند سبب شده تا بتوان از آن به عنوان بهترین برند اسکیت بچگانه یاد کرد. 

۶. اسکیت کفشی رکسا

اسکیت کفشی رکسا

یکی دیگر از بهترین برندهای اسکیت کودکان رکسا (ROXA) محصول کشور ایتالیاست. اسکیت ROXA مدل بیتل (BEETEL) با بدنه رویی از جنس پلاستیک سخت و فریم کامپوزیت، در برابر فشار و ضربه بسیار مقاوم است.

۷. کفش اسکیت بچگانه مالاگا

کفش اسکیت بچگانه مالاگا

اسکیت مالاگا که در ایران تولید می‌شود نیز در میان بهترین مارک‌های کفش اسکیت برای کودکان جای دارد. کیفیت بدنه این اسکیت مقاوم است و تحمل وزن بالا را نیز دارد.

۸. اسکیت کبالت مدل کیدز

اسکیت کبالت مدل کیدز

اسکیت کبالت مدل کیدز یکی از نمونه های اسکیت آموزشی بچگانه با کیفیتی مناسب و استاندارد است که برای کودکانی که قصد شروع ورزش اسکیت را دارند مناسب است.

این اسکیت کفشی با بدنه هارد که از جنس پلاستیک فشرده ساخته شده در برابر ضربات خارجی بسیار مقاوم است. بدنه هارد مانع از خم شدن اسکیت در حین تمرین در پای کودکان می‌شود.

نکات مهم در زمان خرید اسکیت بچگانه

کودکان در حال اسکیت بازی با کفش اسکیت بچگانه
  • جنس رویه اسکیت حتما هارد باشد
  • اسکیتی انتخاب نمایید که متغیر در سایز باشد
  • اسکیت دارای استاندارد لازم و باکیفیت باشد
  • در کنار اسکیت حتما لوازم ایمنی و کلاه خریداری شود
  • اسکیت با کاف هارد خریداری نمایید
  • اسکیت دارای ترمز باشد

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn