تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مرداد 1403 - 17:18
29 بازدید
کد خبر : 256803

مبل قهوه ای با چه رنگ فرشی ست میشه؟ / نگو که تنها رنگ که به ذهنت میرسه کرمه خلاق باش

مبل قهوه ای با چه رنگ فرشی ست میشه؟ / نگو که تنها رنگ که به ذهنت میرسه کرمه خلاق باش

شایانیوز- دکوراسیون خوب داشتن برای خیلی ها حائز اهمیت هست که خب برای این منظور شما باید برای آیتم های مختلف در دکور رتبه بندی داشته باشید مثلا یه سری از وسایل که خیلی بزرگ هستن و تو چشم از جایگاه بسیار مهم تری در دکور برخوردار اند مثل فرش که برخی از اوقات میتونه

شایانیوز- دکوراسیون خوب داشتن برای خیلی ها حائز اهمیت هست که خب برای این منظور شما باید برای آیتم های مختلف در دکور رتبه بندی داشته باشید مثلا یه سری از وسایل که خیلی بزرگ هستن و تو چشم از جایگاه بسیار مهم تری در دکور برخوردار اند مثل فرش که برخی از اوقات میتونه با طرح و رنگی داره حتی نقطه ی کانونی هم ایجاد کنه و همه ی توجه ها رو به سمت خودش جلب کنه که خب به همین دلیل شما باید در مچ کردن اون با اجزای دکور نهایت دقت و وسواس رو داشته باشید که در این حالت باید ست کردن فرش با دکوراسیون رو بلد باشید تا به زیباترین شکل ممکن اون رو در چیدمان جا بدید طوری که هر کسی با دیدنش به سلیقه ی زیباتون احسنت بگه.

البته که در زمینه ی ست کردن باید نکات زیادی رو مدنظر قرار بدید مثلا یکی از اون ها سبک دکوراسیون هست که خب مثلا در صورتی که کلاسیک باشه باید یه فرش کلاسیک و در صورتی که مدرن هم باشه باید از بین جدیدترین فرش های مدرن یه انتخاب براش داشته باشید و هیچ وقت نباید در تضاد با دکور برای اون فرش انتخاب کنید چون این تضاد به وجود اومده میتونه دکوراسیون رو به شدت نازیبا و بد جلوه بده. اما مورد دیگه ای که باید در ست کردن هر آیتمی چه فرش با دکور و چه هر چیز دیگه ای بهش توجه کنید رنگ هست چرا که بسیار موضوع توی چشمی هست به همین دلیل در این مقاله میخواهیم به اون دسته از افرادی که مبلمان قهوه ای دارن و براشون سواله که مبل قهوه ای با چه رنگ فرشی ست میشه یه سری رنگ زیبا معرفی کنیم که با داشتن انتخاب از بین اون ها میتونن دکوشون رو حسابی جلا ببخشید، پس در صورت داشتن شرایط این مدلی در ادامه با ما همراه باشید.

مبل قهوه ای با چه رنگ فرشی ست میشه

مبل قهوه ای با چه رنگ فرشی ست میشه؟ رنگ های خنثی

یکی از مطمئن ترین و ساده ترین گزینه هایی که برای ست کردن مبل قهوه ای با فرش وجود داره رفتن به سراغ اون دسته از فرش هایی هست که رنگ خنثی دارن یعنی رنگ هایی مثل کرم، بژ، خاکستری و… که میتونن به زیبایی هر چه تمام تر با قهوه ای ست بشن و دلیل این موضوع این هست که با رنگ غنی مبل تضاد و یا رقابت ندارن و میتونن در نهایت یه محیط دنج و آروم ایجاد کنن.

مثلا شما با فرشی به رنگ بژ در کنار مبلمانی به رنگ قهوه ای میتونید ظرافت و زیبایی بینظیری به فضا ببخشید و طوری که هر کسی با دیدنش احساس دلپذیری دریافت کنه. از خوبی هایی هم که این رنگ از فرش داره این هست که فضا رو روشن تر از اون چیزی که هست نشون میده که این موضوع خودش میتونه به بزرگتر و دلبازتر نشون دادن فضا کمک کنه.

مبل قهوه ای با چه رنگ فرشی ست میشه

مبل قهوه ای با چه رنگ فرشی ست میشه؟ فرش هایی به رنگ سبز و آبی

سبز و آبی از اون دسته از رنگ هایی هستن که به زیبایی هر چه تمام تر با قهوه ای هماهنگ میشن و میتونن یه جلوه ی  آرامش بخش و خنک به فضای خونه ی شما ببخشن. در اصل این رنگ ها در چرخه ی رنگ ها مخالف قهوه ای هستن و مکمل یکدیگر بشمار میان و یه جورایی در کنار قهوه ای میتونن یادآور طبیعت باشن.

مثلا شما با فرش آبی روشن میتونید در کنار قهوه ای یه جورایی ساحل و دریا رو به تصویر بکشید و در صورتی که سبز رو در کنار قهوه ای استفاده کنید میتونید تداعی کننده ی جنگل و درختانش باشید. از خوبی های دیگه ای که این دو رنگ دارن این هست که میتونن فرش رو به نقطه ی کانونی در دکور تبدیل کنن از رو باید به طرح فرش هم دقت کنید.

مبل قهوه ای با چه رنگ فرشی ست میشه

مبل قهوه ای با چه رنگ فرشی ست میشه؟ رنگ های تند

در صورتی که میخواهید در کنار مبلمانی به رنگ قهوه ای جلوه ی خاص ایجاد کنید که یه جورایی فضا رو اغراق آمیز و صد البته شاد به نظر میاره میتونید به سراغ فرش هایی به رنگ تند برید، رنگ هایی مثل بنفش، قرمز، نارنجی و…  که به نوبه ی خودشون میتونن جنب و جوش رو به فضای نشیمن شما ببخشن و همچنین عمق و جذابیت دکور رو افزایش بدن و اون رو تو یادها موندگار کنن.

مبل قهوه ای با چه رنگ فرشی ست میشه

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn