تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مرداد 1403 - 17:29
24 بازدید
کد خبر : 256814

نظر رهبری درباره دولت مورد نیاز کشور به روایت کمال خرازی

نظر رهبری درباره دولت مورد نیاز کشور به روایت کمال خرازی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی، گفت: نظر رهبری این بوده است که ما نیاز به دولتی داریم تا در آن اختلاف نباشد، همه آن را پذیرفته و قبول داشته باشند و یک نوع اعتماد ملی شکل گیرد تا این دولت بتواند کار خود را به درستی انجام دهد.  بنابر گزارش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی، گفت: نظر رهبری این بوده است که ما نیاز به دولتی داریم تا در آن اختلاف نباشد، همه آن را پذیرفته و قبول داشته باشند و یک نوع اعتماد ملی شکل گیرد تا این دولت بتواند کار خود را به درستی انجام دهد. 
 
بنابر گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی تصریح کرد: اعتمادی که بین آقای پزشکیان و حضرت آقا وجود دارد، یک پایه بسیار مهمی است. این موضوع باید در شکل‌گیری دولت، ترجمه شود تا این اعتماد را تقویت کند و دولت بتواند به معنای واقعی کلمه با حمایت افراد در جناح‌های مختلف، وظایف سنگینی که در این دوران بسیار دشوار و پر از گرفتاری دارد، انجام دهد.
 
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: فشار بین‌المللی بر ایران بسیار زیاد است و تحریم، یکی از همین فشارهاست که آثار آن را در زندگی مردم می‌بینیم. برای حل این مشکلات و مسائل، باید دولتی باشد که همه آن را قبول داشته باشند و به میدان بیایند؛ اعم از نمایندگان مجلس، احزاب و گرایش‌های مختلف تا اینکه با حمایت رهبری از دولت، ان‌شاءالله بتوانند مسائل و مشکلات مملکت را حل و فصل کنند.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn