تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مرداد 1403 - 18:25
39 بازدید
کد خبر : 256866

آرش رضاوند مثل سعید مهری است / دیر بجنبیم قیمت بازیکنان به ۲۰۰ میلیارد هم می‌رسد

آرش رضاوند مثل سعید مهری است / دیر بجنبیم قیمت بازیکنان به ۲۰۰ میلیارد هم می‌رسد

جامعه ورزشی آفتاب نو: ستار همدانی بازیکن سال‌های گذشته تیم استقلال در گفتگویی که با آفتاب نو انجام داد، درباره تمدید قرارداد آرش رضاوند و اینکه برخی هواداران معتقد بودند این بازیکن دیگر کارایی لازم را برای استقلال ندارد توضیح داد:  «یک مربی باید بلد باشد چطور از بازیکنانش استفاده کند. هر چند که کار

جامعه ورزشی آفتاب نو:

ستار همدانی بازیکن سال‌های گذشته تیم استقلال در گفتگویی که با آفتاب نو انجام داد، درباره تمدید قرارداد آرش رضاوند و اینکه برخی هواداران معتقد بودند این بازیکن دیگر کارایی لازم را برای استقلال ندارد توضیح داد:  «یک مربی باید بلد باشد چطور از بازیکنانش استفاده کند. هر چند که کار کردن با بازیکنان سلیقه‌ای است و مثلاً یک سری از بازیکنان برای برخی مربیان ناکارآمد به نظر می‌رسند به همان بازیکن برای یک مربی دیگر ستاره تیمش می‌شود. نمونه بارز این موضوع سعید مهری بود که در زمان حضور فرهاد مجیدی خیلی بازی نمی‌کرد و اصلاً در ترکیب تاکتیکی تیم استقلال جایی نداشت اما ریکاردو ساپینتو آمد و این بازیکن را به ستاره تیمش تبدیل کرد. در نهایت هم باز نکونام آمد و این بازیکن از استقلال رفت. باید دید جواد نکونام از نفراتش چطور بهره می‌برد».

وی در این باره ادامه داد: «رضاوند هم نمونه مشابه همان ماجرای سعید مهری است. جواد نکونام به آرش رضاوند اعتقاد دارد و می‌داند که چطور می‌تواند از او استفاده کند به همین خاطر با این بازیکن راحت است و می‌تواند دستورات تاکتیکی‌اش را به او بدهد و او هم در زمین اجرا کند. اگر به خاطر داشته باشید آن زمانی که در فولاد بود هم یک نیم فصل آرش رضاوند را به خدمت گرفت و به شدت اصرار داشت که او در فولاد بماند اما ریکاردو ساپینتو او را به استقلال برگرداند. امیدوارم هر اتفاقی برای استقلال در فصل پیش رو بیفتد با همین نفراتی که به تیم جذب شده‌اند و نفرات قبلی منجر به قهرمانی استقلال شود».

وی همچنین درباره افزایش عجیب و غریب اعداد و ارقام قراردادهای بازیکنان فوتبال در فصل جدید گفت: «امیدوارم هرچه زودتر فوتبال ما واقعاً خصوصی شود و بتوانیم شرایط خوبی را برای تیم‌های لیگ برتری مان رقم بزنیم. چون در غیر این صورت اوضاع روز به روز بدتر می‌شود و آن وقت است که شاهد افزایش عدد و رقم بازیکنان به اعداد و ارقام نجومی بشویم.  این اعداد صد در صد نجومی هستند. این قیمت‌ها و ارقام واقعاً باورنکردنی است و باید جلوی این مسئله گرفته شود. اگر نتوانیم جلوی افزایش بی‌حد و حصر قیمت بازیکنان را بگیریم فردا پس فردا بازیکنان حرف از عدد ۲۰۰ میلیارد تومانی می‌زنند. هرچند که شنیده‌ایم خیلی از فوتبالیست‌ها همین حالا با دلار قرارداد می‌بندند که این اصلا خوب نیست و مفهوم بدی در ارتباط با مسایل مالی و اقتصادی کشورمان دارد».

متن کامل این گفتگو را می‌توانید اینجا  بخوانید

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn