تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مرداد 1403 - 18:33
45 بازدید
کد خبر : 256875

تلاش‌های بی نتیجه ستاره خارجی برای پرسپولیسی کردن همبازی قدیمی

تلاش‌های بی نتیجه ستاره خارجی برای پرسپولیسی کردن همبازی قدیمی

به گزارش آفتاب نو، گزینه اصلی پرسپولیس و گاریدو برای جانشینی عبدالکریم حسن، یحیی عطیه الله ستاره مراکشی باشگاه سوچی روسیه بود. این بازیکن ملی پوش که مورد توجه الاهلی مصر هم قرار گرفته بود، دوست داشت راهی این تیم شود. یحیی ترجیح می‌داد به جای بازی در ایران راهی مصر شود تا نزدیک به

به گزارش آفتاب نو، گزینه اصلی پرسپولیس و گاریدو برای جانشینی عبدالکریم حسن، یحیی عطیه الله ستاره مراکشی باشگاه سوچی روسیه بود. این بازیکن ملی پوش که مورد توجه الاهلی مصر هم قرار گرفته بود، دوست داشت راهی این تیم شود.

یحیی ترجیح می‌داد به جای بازی در ایران راهی مصر شود تا نزدیک به خانواده اش باشد. همین موضوع باعث شد تا پرسپولیسی‌ها نتوانند پاسخ مثبت را از ستاره مراکشی بگیرند. طی روزهای اخیر گاریدو، ایوب العملود مربی و همبازی سابق یحیی عطیه الله بارها با این بازیکن تماس گرفتند تا او را برای آمدن به ایران راضی کنند.

با وجود تلاش‌های این دو هنوز عطیه الله راضی نشده به پرسپولیس جواب مثبت دهد. هرچند شانس پرسپولیس برای به خدمت گرفتن این بازیکن کم شده ولی هنوز پرسپولیسی شدن یحیی منتفی نیست. پرسپولیسی‌ها می‌خواهند هرطور شده این بازیکن را به خدمت بگیرند ولی تا این لحظه موفق به انجام این کار نشدند. 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn