تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مرداد 1403 - 0:58
127 بازدید
کد خبر : 257226

مهدی عبدی در آستانه جدایی از پرسپولیس | اخبار ورزشی

مهدی عبدی در آستانه جدایی از پرسپولیس | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حالی که تمرینات تیم پرسپولیس در آستانه سفر به ترکیه در جریان است اما احتمال جدایی مهاجم این تیم وجود دارد.از آنجایی که مهدی عبدی هنوز با باشگاه پرسپولیس به توافقات مالی نرسیده به همین دلیل این بازیکن در بازی تدارکاتی امروز سرخپوشان حضور

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حالی که تمرینات تیم پرسپولیس در آستانه سفر به ترکیه در جریان است اما احتمال جدایی مهاجم این تیم وجود دارد.
از آنجایی که مهدی عبدی هنوز با باشگاه پرسپولیس به توافقات مالی نرسیده به همین دلیل این بازیکن در بازی تدارکاتی امروز سرخپوشان حضور پیدا نکرد تا غیبتش سوال برانگیز باشد.

حالا گفته می‌شود که عبدی قصد همراهی پرسپولیس در اردوی ترکیه را ندارد و به این صورت احتمالا کاروان پرسپولیسی‌ها فردا بدون مهدی عبدی راهی ترکیه خواهد شد.

این اتفاق در حالی رخ داده که خوان کارلوس گاریدو سرمربی پرسپولیس اعتقاد ویژه‌ای به مهدی عبدی دارد و به نظر می‌رسد که قصد داشته از او در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان در لیگ برتر استفاده کند اما با اتفاقاتی که رخ داده حالا احتمال جدایی عبدی از پرسپولیس وجود دارد.

عبدی که فصل گذشته به صورت قرضی به تراکتور رفته بود دو فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و در صورتی که مسئولان این باشگاه نتوانند رضایت او را برای قرارداد جدید جلب کنند شاید عبدی باز هم از جمع سرخ پوشان جدا شود اما این بار به صورت قطعی!

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn