تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مرداد 1403 - 1:05
42 بازدید
کد خبر : 257232

نامیدی ممنوع: معجزه در اردوی زنان کانادا

نامیدی ممنوع: معجزه در اردوی زنان کانادا

به گزارش ”ورزش سه”، تیم ملی زنان کانادا، مدافع عنوان قهرمانی المپیک، بعد از فاجعه جاسوسی از تمرین تیم نیوزلند نقره داغ و با کسر شش امتیاز مواجه شد. به جز از دست دادن شش امتیاز، سرمربی این تیم نیز به مدت یک سال از حضور در میادین محروم شد و با این اوصاف کمتر

به گزارش ”ورزش سه”، تیم ملی زنان کانادا، مدافع عنوان قهرمانی المپیک، بعد از فاجعه جاسوسی از تمرین تیم نیوزلند نقره داغ و با کسر شش امتیاز مواجه شد. به جز از دست دادن شش امتیاز، سرمربی این تیم نیز به مدت یک سال از حضور در میادین محروم شد و با این اوصاف کمتر کسی تصور می‌کرد این تیم کماکان امیدی برای صعود از گروهش داشته باشد.

اما پیروزی ۲ بر ۱ در دیدار نخست مقابل نیوزلند امتیاز آن‌ها را به ۳- رساند و در ادامه برتری دقیقه اخری ان‌ها در دیدار امشب مقابل میزبان، آن‌ها را صفر امتیازی کرد تا امیدهای مدافع عنوان قهرمانی برای صعود از گروهش زنده شود.

کانادا در صورت برتری در دیدار آینده خود مقابل کلمبیا، می‌تواند سه امتیازی شود و در این صورت بدون توجه به نتیجه دیدار فرانسه و نیوزلند، قطعا از گروه خود به دور بعدی صعود خواهد کرد. صعودی دراماتیک و دور از انتظار برای تیمی که کمتر کسی شانسی برای زنده ماندن آن‌ها داشت.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn