تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مرداد 1403 - 1:51
40 بازدید
کد خبر : 257265

دعوای بیرانوند و درویش بالا گرفت

دعوای بیرانوند و درویش بالا گرفت

جامعه ورزشی آفتاب نو: روزنو : فوتبال برتر: علیرضا بیرانوند بعد از مصاحبه رضا درویش اعلام کرد به اتهام نشر اکاذیب و دروغ از مدیرعامل پرسپولیس شکایت کرده است. درویش در مصاحبه‌ای طولانی پاسخ حرف‌های روز گذشته بیرانوند که در حاشیه تست پزشکی ایفمارک منتشر شد، داده و با بیان اینکه او با تراکتور چند قرارداد

جامعه ورزشی آفتاب نو:

روزنو :

فوتبال برتر: علیرضا بیرانوند بعد از مصاحبه رضا درویش اعلام کرد به اتهام نشر اکاذیب و دروغ از مدیرعامل پرسپولیس شکایت کرده است.

دعوای بیرانوند و درویش بالا گرفت

درویش در مصاحبه‌ای طولانی پاسخ حرف‌های روز گذشته بیرانوند که در حاشیه تست پزشکی ایفمارک منتشر شد، داده و با بیان اینکه او با تراکتور چند قرارداد امضا کرده (ازجمله اشاره‌اش به حضور بیرانوند در مراسم ختم همسر زنوزی مالک تراکتور) در جایی دیگر گفت: «بیرانوند دارد خودش را به در و دیوار می‌زند تا کارش را توجیه کند تا در دل هوادار جا باز کند اما ما نمی‌توانیم از خون آن هوادار فوت شده به‌خاطر رفتار سال گذشته وی بگذریم و تا پایان این پرونده را پیگیری می‌کنیم.»

بعد از انتشار این مصاحبه بیرانوند نیز شکایت جدیدی را از مدیرعامل پرسپولیس به اتهام نشراکاذیب و افترا ثبت کرد. او پیش از این نیز گفته بود که بابت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس شکایت می‌کند. این در حالیست که پرسپولیس هم بابت فسخ غیرقانونی بیرو از او شکایت کرده است. باید دید این شکایت روی شکایت‌هایی که گذاشته می‌شود در نهایت به چه نتیجه‌ای می‌رسد.

+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn