تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مرداد 1403 - 8:20
28 بازدید
کد خبر : 257534

اعزام ۶ کماندار به پارالمپیک پاریس بدون حضور زهرا نعمتی | اخبار ورزشی

اعزام ۶ کماندار به پارالمپیک پاریس بدون حضور زهرا نعمتی | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کمانداران پارالمپیکی در حالی خود را برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک پاریس آماده می‌کنند که در این دوره از بازی‌ها زهرا نعمتی قهرمان ۳ دوره بازی‌های پارالمپیک لندن، ریو و توکیو در این دوره از رقابت‌ها حضور نخواهد داشت. غلامرضا رحیمی، علی‌سینا منشازاده، هادی نوری،

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کمانداران پارالمپیکی در حالی خود را برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک پاریس آماده می‌کنند که در این دوره از بازی‌ها زهرا نعمتی قهرمان ۳ دوره بازی‌های پارالمپیک لندن، ریو و توکیو در این دوره از رقابت‌ها حضور نخواهد داشت.

غلامرضا رحیمی، علی‌سینا منشازاده، هادی نوری، سمیه رحیمی، فاطمه همتی و محمدرضا عرب‌عامری ملی پوشان اعزامی به پارالمپیک هستند که هدایت این تیم را میلاد وزیری (سرمربی) و زهرا شمس و مجید احمدی (مربیان) برعهده دارند.

در پارالمپیک توکیو تیم ملی پاراتیروکمان با ترکیب زهرا نعمتی، علی سینا منشا زاده، محمدرضا زندی، رمضان بیابانی، فرزانه عسگری و غلامرضا رحیمی حضور داشتند که دستاورد آن کسب یک مدال طلا و نقره توسط زهرا نعمتی و رمضان بیابانی بود.

انتهای پیام

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn