تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مرداد 1403 - 9:16
913 بازدید
کد خبر : 257583

حجاب در عربستان آزاد شد

حجاب در عربستان آزاد شد

ولیعهد عربستان دستور داد حجاب اجباری در این کشور آزاد شود و زنان بدون اجازه شوهر نیز بتوانند با هر نوع پوششی در بیرون حضور داشته باشند. محمد بن سلمان در توییتی نوشت: از این پس، زنان در عربستان سعودی می‌توانند بدون اجازه مرد هر طور که می‌خواهند لباس بپوشند. + آخرین اخبار ورزشی را

ولیعهد عربستان دستور داد حجاب اجباری در این کشور آزاد شود و زنان بدون اجازه شوهر نیز بتوانند با هر نوع پوششی در بیرون حضور داشته باشند.

محمد بن سلمان در توییتی نوشت: از این پس، زنان در عربستان سعودی می‌توانند بدون اجازه مرد هر طور که می‌خواهند لباس بپوشند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سهیل نصیری دوشنبه , ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹

ببخشید شما چجور بک توییت را به قانون نسبت میدهید اگر قصدتان فضولی و شیطنت نیست..زمان طاغوت هم زنان و دختران آزاد وبیحجاب را تجربه داریم ما من نه پیرم و نه جوون اما این کار شما خیانت به کل ایران و اقوام ایران است هرکه هستید باهر نیتی چون اقدامتان بدون خرد جمعی است .مگر میشود تعدادی در تهران به زعم خودشون روشنفکر ویا هراسمی حتی دانشجو بدون در نظر گرفتن روحیات و فرهنگ و تمدن اقوام ایرانی در روستا ها و شهرهای قدیمی و کوجک ایران برای همه مردم نسخه تزریق و تعیین کنند..من حدس میزنم امثال اینجور تیترها قلقلک دادن مردم و قشر خاص از مردم است خداکند اشتباه کنم اما جوابش هم میدانم چیست وخیلی هم خوب میدانم اینده این جور رفتارها بچه های بی پدر و زنان بی شوهر بعد چندی افسرده میشود..نه اینکه الان نیست اما درصدش خیلی خیلی کم است و این ریزش است در کنار کلی رویش.

advanced-floating-content-close-btn