تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مرداد 1403 - 10:56
29 بازدید
کد خبر : 257670

گلزن دربی می خواهد از پرسپولیس جدا شود

گلزن دربی می خواهد از پرسپولیس جدا شود

او که به عنوان جوان‌ترین گلزن دربی با پیراهن پرسپولیس برابر استقلال شناخته می‌شود و از این جهت از محبوبیت خاصی بین هواداران این تیم برخوردار است و در فصل گذشته نیز بعد از اینکه به صورت قرضی از این تیم جدا شده و راهی تراکتور شد، بعد از گلزنی‌هایش انتقادات زیادی متوجه مدیریت باشگاه

او که به عنوان جوان‌ترین گلزن دربی با پیراهن پرسپولیس برابر استقلال شناخته می‌شود و از این جهت از محبوبیت خاصی بین هواداران این تیم برخوردار است و در فصل گذشته نیز بعد از اینکه به صورت قرضی از این تیم جدا شده و راهی تراکتور شد، بعد از گلزنی‌هایش انتقادات زیادی متوجه مدیریت باشگاه و همچنین یحیی گل‌محمدی بابت واگذاری وی شکل گرفته بود، در پنجره تابستانی بار دیگر به این تیم بازگشته بود.

ورزش سه: مهدی عبدی که بعد از حضور در تراکتور در این فصل بار دیگر به جمع سرخ‌های تهرانی بازگشته بود، در بازی تدارکاتی امروز در استادیوم شهید کاظمی حضور نداشت تا علامت سوال بزرگی را شکل دهد.

گلزن دربی می خواهد از پرسپولیس جدا شود 

عبدی که به عنوان جوان‌ترین گلزن دربی با پیراهن پرسپولیس برابر استقلال شناخته می‌شود و از این جهت از محبوبیت خاصی بین هواداران این تیم برخوردار است و در فصل گذشته نیز بعد از اینکه به صورت قرضی از این تیم جدا شده و راهی تراکتور شد، بعد از گلزنی‌هایش انتقادات زیادی متوجه مدیریت باشگاه و همچنین یحیی گل‌محمدی بابت واگذاری وی شکل گرفته بود، در پنجره تابستانی بار دیگر به این تیم بازگشته بود.

مهدی عبدی بعد از بازگشت از تراکتور و علی‌رغم حضور در باشگاه و توافق برای ادامه همکاری، اکنون با مشکل توافق در خصوص مسائل مالی رسیده و به این ترتیب غیبت او نیز در استادیوم شهیدکاظمی به همین علت بوده است.

 

گزینه‌های رؤیایی پرسپولیس برای جانشینی بیرانوند

 

گفته می‌شود عبدی قصد همراهی تیم در اردوی ترکیه را نیز نخواهد داشت و این موضوع شاید با جدایی او از جمع پرسپولیس نیز همراه باشد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn