تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مرداد 1403 - 12:11
56 بازدید
کد خبر : 257747

پرداختی‌های پرسپولیس به بیرو منتشر شد

پرداختی‌های پرسپولیس به بیرو منتشر شد

ابعاد پرونده علیرضا بیرانوند و باشگاه پرسپولیس هر روز گسترده‌تر از قبل شده و بعد از افشاگری‌های جنجالی طرفین دعوی علیه یکدیگر، امروز دومین جلسه رسیدگی کمیته وضعیت به شکایت سرخپوشان از دروازه‌بان سابق خود برگزار خواهد شد

ابعاد پرونده علیرضا بیرانوند و باشگاه پرسپولیس هر روز گسترده‌تر از قبل شده و بعد از افشاگری‌های جنجالی طرفین دعوی علیه یکدیگر، امروز دومین جلسه رسیدگی کمیته وضعیت به شکایت سرخپوشان از دروازه‌بان سابق خود برگزار خواهد شد.

رضا درویش پس از جلسه کارگروه استانداردسازی استادیوم‌ها با اشاره به اینکه هیچ نقطه تاریکی در این پرونده وجود ندارد، باز هم باشگاه پرسپولیس را برنده قطعی جدال با بیرو دانست.

با این حال به تازگی سندی از پرداختی‌های سرخپوشان به گلر سابق خود منتشر شده که نشان می‌دهد هیچ مبلغی از قرارداد و آپشن‌های این بازیکن باقی نمانده و همه مطالبات بیرو توسط باشگاه پرداخت شده است. سندی که طبق آن باشگاه پرسپولیس در یازده نوبت مبلغ ۱۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بیرانوند پرداخت کرده و ۳۰۰ میلیون تومان هم به عنوان پاداش بردهای لیگ برتری به حساب این بازیکن واریز شده است. با انتشار این سند، باید منتظر واکنش احتمالی بیرو به این موضوع باشیم. پرونده‌ای که البته بر اساس اخبار غیر رسمی حکم آن تا ۲۴ ساعت آینده از سوی کمیته تعیین وضعیت صادر خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn