تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مرداد 1403 - 13:27
21 بازدید
کد خبر : 257835

انهدام باند سرقت خودرو و محتویات خودرو در ” ری”

انهدام باند سرقت خودرو و محتویات خودرو در ” ری”

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر در خصوص سرقت لوازم و محتویات خودرو در محدوده “خاورشهر”، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار کلانتری ۱۷۷ این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: در تحقیقات انجام شده

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر در خصوص سرقت لوازم و محتویات خودرو در محدوده “خاورشهر”، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار کلانتری ۱۷۷ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم یا متهمان با سو استفاده از تاریکی هوا و محیط خودروهای پارک شده، سوژه مورد نظر را انتخاب و در فرصت مناسبی درب خودرو را تخریب و اقدام به سرقت محتویات داخل و قطعات خودروها می کنند. 

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: تیم عملیات کلانتری خاورشهر با اقدامات فنی و اطلاعاتی، در نهایت در پنجم مرداد ماه سال جاری هویت و مخفیگاه ۴ سارق را که دارای سوابق متعدد در امر سرقت بودند را شناسایی کردند.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران روز گذشته به مخفیگاه متهمان در محدوده “خاورشهر” مراجعه و در یک عملیات منسجم  هر ۴ سارق را دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیری اموال مسروقه به همراه مواد مخدر کشف و به همراه متهمان به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: متهمان ۳۵ و ۴۰ ساله سابقه دار پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به بزه انتسابی به بیش از ۱۵ فقره سرقت خودرو و محتویات داخل خودرو در  محدوده شهرستان ری و استان تهران معترف شدند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون ۳ شاکی به کلانتری مراجعه کرده اند ، ابزار داشت: متهمان  پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضائی شدند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn