تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1403 - 3:48
20 بازدید
کد خبر : 258553

رقابت سختی برای عضویت در کمیسیون ورزشکاران IOC دارم | اخبار ورزشی

رقابت سختی برای عضویت در کمیسیون ورزشکاران IOC دارم | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ثریا آقایی کاندیدای ایران برای حضور در کمیسیون ورزشکاران کمیته بین‌المللی المپیک که این روز‌ها در دهکده بازی‌های پاریس ۲۰۲۴ مستقر شده، اظهار داشت: از روزی که به پاریس رسیده‌ام، با افراد زیادی صحبت کرده‌ام، اما کار بسیار سختی دارم. دختر بدمینتون باز ایران که

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ثریا آقایی کاندیدای ایران برای حضور در کمیسیون ورزشکاران کمیته بین‌المللی المپیک که این روز‌ها در دهکده بازی‌های پاریس ۲۰۲۴ مستقر شده، اظهار داشت: از روزی که به پاریس رسیده‌ام، با افراد زیادی صحبت کرده‌ام، اما کار بسیار سختی دارم.

دختر بدمینتون باز ایران که این روز‌ها با ۲۹ ورزشکار دیگر از سراسر دنیا برای حضور در کمیسیون ورزشکاران IOC رقابت می‌کند، درباره شرایطش گفت: سه روز است که به پاریس رسیده‌ام و از همان لحظه ورودم صحبت با ورزشکاران کشور‌های دیگر را آغاز کرده‌ام. البته کمیته بین‌المللی المپیک برای کاندیدا‌ها قوانین سختی دارد به طوری که جز خودم و IOC، نفر سومی نمی‌تواند برای ورزشکار تبلیغ کند. کمیته بین‌المللی المپیک هم در این حد که ویدیو‌هایی از کاندیدا‌ها آماده کرده و در قالب پست و استوری کار می‌کند.

او درباره نحوه برگزاری انتخابات نیز توضیح داد: ۳۰ نفر برای ۴ جای خالی کمیسیون ورزشکاران کاندید شده‌اند که از بین آن‌ها ۱۶ ورزشکار زن و ۱۴ ورزشکار مرد هستند. رای‌گیری از ۱۸ جولای آغاز شده و تا ششم آگوست ادامه دارد و ورزشکاران حاضر در دهکده می‌توانند با حضور در محل رای گیری، چهار نفر را انتخاب کنند.

کاندیدای ایران برای حضور در کمیسیون ورزشکاران کمیته بین‌المللی المپیک با اشاره به مذاکره‌اش با بدمینتون باز‌های حاضر در المپیک پاریس خاطرنشان کرد: از رشته بدمینتون هم من و یک ورزشکار از سریلانکا در این رقابت حضور داریم. حتما اهالی بدمینتون ترجیح می‌دهند یکی از این رشته عضو کمیسیون باشد. در این چند روز با ورزشکاران بدمینتون از کشور‌های مختلف صحبت کرده‌ام. اما نمی‌دانم به من رای می‌دهند یا ورزشکار سریلانکا.

آقایی در پاسخ به این سوال که ورزشکاران کاروان ایران با او همراهی کرده‌اند؟ گفت: با آن‌ها صحبت کرده‌ام و قول حمایت داده‌اند، اما مسئله این است که آن‌ها هم نمی‌توانند به صورت شفاف و مستقیم برای من تبلیغ کنند. حالا باید ببینیم تا ششم آگوست چه اتفاقی می‌افتد. روز ۱۷ مرداد نتیجه انتخابات مشخص می‌شود و من تا آن زمان در پاریس هستم. امیدوارم که با انتخابم بتوانم افتخاری برای ایران به دست آورم و نماینده‌ای برای ورزشکاران زن و ورزشکاران ایران باشم. البته می‌دانم که کار بسیار سختی دارم.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn