تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1403 - 5:18
21 بازدید
کد خبر : 258592

زنده‌گیری سگ‌های بلاصاحب

زنده‌گیری سگ‌های بلاصاحب

بازدید:۶۷ قاضی میرسعید با بیان اینکه وجود سگ های ولگرد در سطح شهر یک تهدید جدی در امر بهداشت و سلامت شهروندان است، تصریح کرد: این پدیده نه تنها باعث بروز مشکلات عدیده ای برای شهروندان می شود بلکه پرسه زدن این حیوانات در معابر عمومی چهره شهر را نامطلوب جلوه می دهد. به گزارش

زنده‌گیری سگ‌های بلاصاحب

بازدید:۶۷

قاضی میرسعید با بیان اینکه وجود سگ های ولگرد در سطح شهر یک تهدید جدی در امر بهداشت و سلامت شهروندان است، تصریح کرد: این پدیده نه تنها باعث بروز مشکلات عدیده ای برای شهروندان می شود بلکه پرسه زدن این حیوانات در معابر عمومی چهره شهر را نامطلوب جلوه می دهد.

به گزارش صد آنلاین، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از استمرار طرح زنده گیری سگ های بلاصاحب خبرداد و گفت: با هدف ارتقای سلامت، بهداشت، امنیت و رضایتمندی شهروندان و رعایت اصول حقوقی در برخورد با حیوانات، روش زنده گیری سگها در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

 

وی در ادامه گفت: با توجه به ضرورت کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب به جهت جلوگیری از انتقال بیماری های مشترک انسان و حیوان، ایجاد آرامش روانی در جامعه شهری، کاهش مخاطرات ناشی از حمله سگهای بلاصاحب به شهروندان جمع اوری این حیوانات در دستور کار قرار دارد.

 

معاون شهردار منطقه ۴ گفت: در این راستا در یک ماه گذشته اکیپ جمع اوری سگهای بلاصاحب در سطح منطقه ۴ تعداد ۱۸۰ قلاده جمع اوری و به مرکز کهریزک انتقال داده شد.

 

قاضی میرسعید در پایان با اشاره به اهمیت همکاری شهروندان در موفقیت طرح مذکور افزود: شهروندان می‌توانند جهت جمع آوری و ساماندهی سگ های بلاصاحب از طریق سامانه +۱۳۷ با شهرداری تماس بگیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار مهم

advanced-floating-content-close-btn