تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1403 - 6:52
31 بازدید
کد خبر : 258624

جزئیات ریزش خط لوله انتقال فاضلاب قدیمی خیابان میر اصفهان / ۶ متر طول داشت

جزئیات ریزش خط لوله انتقال فاضلاب قدیمی خیابان میر اصفهان / ۶ متر طول داشت

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، منصور شیشه‌ فروش دوشنبه شب اظهار کرد: امشب قسمتی از خیابان میر، نشست کرد و حفره‌ای ۶ متری ایجاد شد که علت آن ریزش مسیر خط لوله انتقال فاضلاب قدیمی محور جنوب به تصفیه خانه بود. وی ادامه داد:در پی این حادثه تیم های فنی و عملیاتی شرکت آب و

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، منصور شیشه‌ فروش دوشنبه شب اظهار کرد: امشب قسمتی از خیابان میر، نشست کرد و حفره‌ای ۶ متری ایجاد شد که علت آن ریزش مسیر خط لوله انتقال فاضلاب قدیمی محور جنوب به تصفیه خانه بود.

وی ادامه داد:در پی این حادثه تیم های فنی و عملیاتی شرکت آب و فاضلاب و پلیس راهور به محل اعزام شدند و با بستن عرض خیابان ایمن سازی و اعمال محدودیت ترافیکی موقت ایجاد کردند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان اضافه کرد: با اعمال کنترل پلیس در یک محور از خیابان انجام عملیات خاکبرداری در عمق ۶ متر با اعزام ماشین‌آلات انجام گرفت.

شیشه فروش یادآور شد: عملیات ایمن‌سازی و پر سازی روی خط لوله تا پایان امشب به اتمام خواهد رسید.

وی گفت: این خیابان خط لوله قدمت ۵۵ ساله دارد و با تعویض ۲ کیلومتر از مسیر فرسوده طی چند سال اخیر در مسیر خیابانهای مرتبط خط قدیمی فوق از مدار خارج شده و فاضلابی در خط نیست و نیز پس زدگی فاضلاب گزارش نشده است.

۳۰۰کیلوتر از شبکه‌های فاضلاب اصفهان فرسوده و نیاز به بازسازی و اصلاح دارد که ۴۴ کیلومتر آن خطر پذیر و در اولویت اجرا می‌باشد که لازم است وزارت نیرو،سازمان برنامه و بودجه کشور و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نسبت به تخصیص اعتبار مورد نیاز به استان برای رفع خطر و بازسازی خطوط اقدام نمایند.​

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn