تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1403 - 7:04
30 بازدید
کد خبر : 258630

السالوادور و شکست تحریم تجاری روسیه با بیت کوین

السالوادور و شکست تحریم تجاری روسیه با بیت کوین

هومن جعفری، دبیر ارز دیجیتال: به گفته یکی از مقامات سفارت روسیه، السالوادور پیشنهاد استفاده از رمزارز برای تجارت با روسیه را برای عبور از محدودیت های مالی تحمیل شده توسط تحریم‌ها ارائه کرده است. الکساندر ایلیوخین، دبیر اول سفارت روسیه در نیکاراگوئه و رئیس دفتر در السالوادور در مصاحبه با روزنامه دولتی روسیه «ایزوستیا»

السالوادور و شکست تحریم تجاری روسیه با بیت کوین

هومن جعفری، دبیر ارز دیجیتال: به گفته یکی از مقامات سفارت روسیه، السالوادور پیشنهاد استفاده از رمزارز برای تجارت با روسیه را برای عبور از محدودیت های مالی تحمیل شده توسط تحریم‌ها ارائه کرده است.

الکساندر ایلیوخین، دبیر اول سفارت روسیه در نیکاراگوئه و رئیس دفتر در السالوادور در مصاحبه با روزنامه دولتی روسیه «ایزوستیا» از این موضوع خبر داد که السالوادور پیشنهاد کرده است که ارزهای دیجیتال می توانند به عنوان یک راه حل برای دور زدن تحریم ها عمل کنند.

السالوادور اولین کشوری بود که بیت کوین را به عنوان ارز قانونی در سپتامبر ۲۰۲۱ پذیرفت، تصمیمی که توسط رئیس جمهور این کشور در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۱ در میامی اعلام شد. 

علی‌رغم این پیشنهاد، ایلیوخین یادآوری کرد که که پذیرش کریپتو برای تجارت فرامرزی در مرحله کنونی بعید است زیرا روسیه در اوایل سال ۲۰۲۱ کریپتو را به عنوان یک ارز قانونی ممنوع کرد. اگرچه روسیه پرداخت‌های ارز دیجیتال را ممنوع کرده است، تغییرات قانونی در پیش رو است. پارلمان روسیه اخیراً دو لایحه مربوط به رمزارز را به تصویب رساند که به طور بالقوه می تواند استفاده از دارایی های دیجیتال را برای تجارت بین المللی با شرکای اصلی مانند چین، هند، امارات و ترکیه مجاز کند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn