تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1403 - 13:10
40 بازدید
کد خبر : 258928

بلاتکلیفی دروازه‌بان‌های پرسپولیس و تراکتور/ همه در انتظار مشخص شدن وضعیت بیرانوند و اعلام رای نهایی!

بلاتکلیفی دروازه‌بان‌های پرسپولیس و تراکتور/ همه در انتظار مشخص شدن وضعیت بیرانوند و اعلام رای نهایی!

به گزارش آفتاب نو، دو دروازه بان آینده دار فوتبال ایران در دو باشگاه بزرگ فوتبال ایران با توجه به شرایطی که برایشان پیش آمده، وضعیت نامشخص دارند و همچنان معلوم نیست فصل آینده در کدام تیم توپ خواهند زد. رابطه پورحمیدی و رای نهایی کمیته وضعیت حسین پورحمیدی دروازه بان ۲۶ ساله تراکتوری ها،

به گزارش آفتاب نو، دو دروازه بان آینده دار فوتبال ایران در دو باشگاه بزرگ فوتبال ایران با توجه به شرایطی که برایشان پیش آمده، وضعیت نامشخص دارند و همچنان معلوم نیست فصل آینده در کدام تیم توپ خواهند زد.

رابطه پورحمیدی و رای نهایی کمیته وضعیت

حسین پورحمیدی دروازه بان ۲۶ ساله تراکتوری ها، از همان روزی که بیرانوند با تراکتوری ها قرارداد امضا کرد تصمیم به جدایی گرفت. به همین دلیل از همان روز اول تمرینات تیم باشگاهی اش قید حضور در تمرینات را زد و حتی راهی اردوی ترکیه هم نشد. او در تمام این روزها خواهان جدایی از باشگاه تراکتور بوده و بارها نیز برای مدیران این تیم پیغام فرستاد که با این شرایط حاضر به ادامه همکاری نیست. اما جالب اینجاست که تراکتوری ها با جدایی پورحمیدی مخالفت کرده و به او اعلام کرده اند باید در تمرینات حضور پیدا کند و در غیر این صورت با جریمه مالی مواجه خواهد شد. اما با وجود این موضوع پورحمیدی همچنان در تمرینات شرکت نمی کند و همان طور که گفته شد به ترکیه هم نرفته است. 

در این میان ابهامی که وجود دارد به پافشاری مدیران تراکتور برای ادامه همکاری با پورحمیدی مربوط می شود. این باشگاه بیرانوند را به خدمت گرفته و طبیعی است که دیگر نیازی به این دروازه بان ندارد. از سوی دیگر بیرانوند در تمامخ سال های اخیر نشان داده نمی تواند حضور یک دروازه بان مطرح دیگر را در کنار خود تحمل کند و به همین دلیل به همکاری با دروازه بان های جوان که در آغاز راه هستند بیشتر تمایل دارد. همین مسائل باعث می شود تا اصرار مدیران تراکتور برای ادامه همکاری با پورحمیدی به عنوان دروازه بان دوم سوال های زیادی را طرح کند که یکی از آن ها به رای کمیته وضعیت مربوط می شود.

به هرحال در صورتی که رای کمیته وضعیت به نفع باشگاه پرسپولیس باشد، بیرانوند علاوه بر پرداخت غرامت چند ماه نیز به دوری از فوتبال باشگاهی محروم خواهد شد و در صورتی که تراکتوری ها با جدایی پورحمیدی مکوافقت کنند، عملا قافیه را خواهند باخت. آن هم در شرایطی که تراکتوری ها به اعلام رای به نفع بیرانوند بسیار مطمئن هستند اما حاضر نیستند این ریسک بزرگ را انجام دهند. تمام این مسائل دست به دست هم داده تا نه تراکتوری ها از موضع خود کوتاه بیایند و نه پورحمیدی قصدی برای ماندن دارد.

بلاتکلیفی دروازه بان های پرسپولیس و تراکتور/ همه در انتظار مشخص شدن وضعیت بیرانوند و اعلام رای نهایی!

گوهری می خواهد دروازه بان اول باشد

وضعیت احمد گوهری نیز تا حدی شبیه حسین پورحمیدی است. این دروزاه بان ۲۸ ساله که در بهمن ۱۴۰۰ و در نقل و انتقالات زمستانی از صنعت نفت راهی پرسپولیس شد، پس از دو فصل تصمیم به جدایی گرفت. او اگرچه در چند بازی که بیرانوند مصدوم یا محروم بود برای پرسپولیس بازی کرد اما همواره می خواست خودش پیراهن شماره یک بپوشد و به همین دلیل در ابتدای فصل جاری و درحالی که پرسپولیس دروازه بان دوم نداشت رضایت یحیی گل محمدی برای حضور در آلومینوم را گرفت و باشگاه پرسپولیس نیز او را به صورت قرضی به آلومینوم فرستاد. با پایان لیگ گوهری طبق قانون و با توجه به مدت زمان باقی مانده از قراردادش به باشگاه پرسپولیس رفت و خواهان جدایی از این تیم شد. مدیران پرسپولیس نیز تاکید کردند هر باشگاهی او را بخواهد  باید به شکل رسمی اقدام کند.شنیده می شود چند باشگاه لیگ برتری از جمله شمس آذر خواهان جذب او هستند و به همین دلیل باشگاه پرسپولیس تاکید دارد هر باشگاهی گوهری را می خواهد باید برای جذب او مبلغ رضایت نامه اش را پرداخت کند.

در این میان خود گوهری نیز تمایلی برای ادامه همکاری با پرسپولیس ندارد. او قصد دارد به عنوان دروازه بان شماره یک به فوتبالش ادامه می دهد و می داند در پرسپولیس احتمال پوشیدن پیراهن شماره یک بسیار ضعیف است. به همین دلیل از همان روز اول با وجود تاکید باشگاه مبنی بر جریمه مالی هر روزه برای غیبت نه در تمرینات حاضر  شد و نه در اردوی ترکیه شرکت کرده است و به همین دلیل باید جدایی اش از پرسپولیس را قطعی دانست.

بلاتکلیفی دروازه بان های پرسپولیس و تراکتور/ همه در انتظار مشخص شدن وضعیت بیرانوند و اعلام رای نهایی!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn