تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1403 - 14:54
38 بازدید
کد خبر : 259024

آغاز پیش فروش لاماری ایما ویژه مردادماه |‌ سورپرایز ویژه برای متقاضیان لارماری

آغاز پیش فروش لاماری ایما ویژه مردادماه |‌ سورپرایز ویژه برای متقاضیان لارماری

بازدید:۱۱۷ بخشنامه پیش فروش لاماری ایما هیبرید، ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی را برای مرداد ماهاز سمت شرکت پارس موتور منتشر شد . این خودرو در پنج رنگ مختلف قابل سفارش‌گذاری است. به گزارش صد آنلاین، شرکت آرین پارس موتور بخشنامه پیش فروش لاماری ایما هیبرید ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی را برای

آغاز پیش فروش لاماری ایما ویژه مردادماه  |‌ سورپرایز ویژه برای متقاضیان لارماری

بازدید:۱۱۷

بخشنامه پیش فروش لاماری ایما هیبرید، ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی را برای مرداد ماهاز سمت شرکت پارس موتور منتشر شد . این خودرو در پنج رنگ مختلف قابل سفارش‌گذاری است.

به گزارش صد آنلاین، شرکت آرین پارس موتور بخشنامه پیش فروش لاماری ایما هیبرید ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی را برای مرداد ۱۴۰۳ و در پنج رنگ مختلف آغاز کرد.

 

 

این بخشنامه از ساعت ۱۰ صبح امروز، سه‌شنبه، ۹ مرداد ۱۴۰۳ فعال شده و قرار است فروش آن تا روز شنبه، ۱۳ مرداد ادامه داشته باشد. به این ترتیب، متقاضیان حائز شرایط می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت فروش لاماری به نشانی Sales.Lamari.ir نسبت به ثبت محصول مورد نظر و انتخاب رنگ از میان پنج رنگ قابل عرضه سفید، مشکی، خاکستری، سبز و قرمز اقدام کنند.

بخشنامه پیش فروش لاماری مرداد ۱۴۰۳

 

بر اساس جدول بالا، ۸۰۰ میلیون تومان در زمان ثبت‌نام و باقی مبلغ به صورت یک جا، پیش از تحویل خودرو از خریدار دریافت می‌شود. مدل عرضه شده لاماری ایما هیبرید ۲۰۲۴، موعد تحویل آن ۹۰ روز کاری و جریمه دیرکرد خودرو به صورت سالیانه ۱۲ درصد عنوان شده است.

 

منبع: تجارت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار مهم

advanced-floating-content-close-btn