تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1403 - 16:24
35 بازدید
کد خبر : 259115

بیرانوند علیه پرسپولیس سند رو کرد

بیرانوند علیه پرسپولیس سند رو کرد

اقدام برای کسر پاداش از قرارداد او غیر قانونی بوده است. به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ مدارکی در اختیار تسنیم قرار گرفته که سندی در بین مدارک علیرضا بیرانوند وجود دارد که او مبلغ یک میلیارد و ۱۵۶ میلیون تومان بابت فصل بیست‌و‌دوم از پرسپولیس طلبکار است. این سند مربوط به مرور حساب‌های این بیرانوند

اقدام برای کسر پاداش از قرارداد او غیر قانونی بوده است.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ مدارکی در اختیار تسنیم قرار گرفته که سندی در بین مدارک علیرضا بیرانوند وجود دارد که او مبلغ یک میلیارد و ۱۵۶ میلیون تومان بابت فصل بیست‌و‌دوم از پرسپولیس طلبکار است. این سند مربوط به مرور حساب‌های این بیرانوند از تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۱ است.

با این وجود باشگاه پرسپولیس مدعی است با فسخ قرارداد بیرانوند در سال ۱۴۰۲، دیگر مطالبات قبلی شامل حال او نمی‌شود و در واقع مبلغ یک میلیارد و ۱۵۶ میلیون تومان به دلیل فسخ قرارداد در سال گذشته به بیرانوند تعلق نمی‌گیرد. در حقیقت اختلاف اصلی اینجاست و کمیته وضعیت باید درباره آن تصمیم‌گیری و مشخص کند که آیا طلب یک میلیارد و ۱۵۶ میلیون تومانی بیرانوند از فصل بیست‌و‌دوم، می‌تواند دلیلی برای فسخ قرارداد او باشد یا خیر.

همچنین طبق اسناد دیگری؛ بیرانوند مدعی است باشگاه پرسپولیس ۳۰۰ میلیون تومانی که بابت پاداش‌ها از قرارداد او کم کرده را صراحتاً در اسناد خود به‌عنوان پاداش ذکر کرده و اقدام برای کسر پاداش از قرارداد او غیر قانونی بوده است.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn