تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1403 - 20:15
62 بازدید
کد خبر : 259324

رونمایی از استقلال مدل جدید/ نکونام شیوه کاری‌اش را تغییر داد؟

رونمایی از استقلال مدل جدید/ نکونام شیوه کاری‌اش را تغییر داد؟

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، دقایقی پیش استقلال در نخستین بازی‌اش در اردوی ترکیه، به مصاف تیم دسته دومی استانبول اسپور رفت و به تساوی رسید. هرچند نتیجه در چنین بازی‌هایی که تیم درگیر دوران بدنسازی‌ است، خیلی مهم تلقی نمی‌شود اما سیستم بازی استقلال و نفراتی که در این مسابقه به

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، دقایقی پیش استقلال در نخستین بازی‌اش در اردوی ترکیه، به مصاف تیم دسته دومی استانبول اسپور رفت و به تساوی رسید. هرچند نتیجه در چنین بازی‌هایی که تیم درگیر دوران بدنسازی‌ است، خیلی مهم تلقی نمی‌شود اما سیستم بازی استقلال و نفراتی که در این مسابقه به میدان رفتند می‌تواند برخی نکات را درباره استقلال فصل جدید روشن کند.

آبی‌ها با ترکیب حسین حسینی، سامان فلاح، آرمین سهرابیان، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، زبیر نیک نفس، روزبه چشمی، جلال‌الدین ماشاریپوف، علیرضا کوشکی، محمدحسین اسلامی و بلانکو بازی را شروع کردند و اولین چیزی که به ذهن متبادر می‌شود، دست شستن جواد نکونام از سیستم سه دفاعه است. آبی‌ها بخش زیادی از فصل گذشته را با چینش سه دفاعه که در صورت نیاز به حضور ۵ مدافع در زمین خودی منجر می‌شد، سپری کردند اما حالا اولین بازی تیم در تابستان ۱۴۰۳ با استراتژی دو مدافع وسط و دو مدافع کناری انجام شده است. هرچند مشخص نیست نکو برای همیشه به این سیستم روی آورده باشد و باید منتظر شروع بازی‌ها ماند.

نکته دیگر اینکه سرمربی استقلال از ترکیب ۱۱ نفره‌اش، به ۵ بازیکنی بازی داد که تازه به این تیم پیوسته‌اند و نشان داد به دنبال شناخت سبک بازی آنها و هماهنگی‌شان با سایر نفرات است.

اما شاید حقیقت جالب که بخش زیادی از هواداران هم از شنیدن آن خوشحال باشند، نیمکت نشینی آرش رضاوند است! هافبک مورد علاقه نکونام که تمدید قراردادش باعث انتقاد طرفداران در فضای مجازی شده بود، در ترکیب ثابت بازی امروز جای خود را به زبیر نیک نفس داده بود. البته رضاوند نسبت به زبیر دیرتر به تمرینات آبی پوشان اضافه شده بود و شاید در بازی‌های بعدی او هم به ترکیب اصلی برگردد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn