تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1403 - 23:02
24 بازدید
کد خبر : 259470

برای کسب قهرمانی آسیا هم قسم شدیم | اخبار ورزشی

برای کسب قهرمانی آسیا هم قسم شدیم | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی والیبال جوانان ایران در مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا به مصاف اندونزی میزبان این مسابقات رفت و با شکست سه بر صفر این تیم به دیدار نهایی راه یافت. سید مرتضی طباطبایی لیبروی تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از کسب این پیروزی اظهار

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی والیبال جوانان ایران در مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا به مصاف اندونزی میزبان این مسابقات رفت و با شکست سه بر صفر این تیم به دیدار نهایی راه یافت.

سید مرتضی طباطبایی لیبروی تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از کسب این پیروزی اظهار کرد: مسابقه نسبتا سختی برابر تیم اندونزی داشتیم، چون میزبان مسابقات است و تماشاگران بسیاری برای تماشای این مسابقه در سالن حضور داشتند.

وی ادامه داد: خداراشکر بازیکنان تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار نگرفتند و توانستیم برنده این دیدار شویم. شناخت خوبی از تیم اندونزی داشتیم، چون دو دیدار تدارکاتی پیش از شروع مسابقات با این تیم برگزار کردیم و این موضوع به تیم ما کمک کرد تا امروز بازی خوبی ارائه دهیم.

طباطبایی در خصوص مسابقه نهایی قهرمانی آسیا عنوان کرد: دیدار فینال میان ایران و کره برگزار خواهد شد و همه یک دل و هم قسم شدیم تا فردا را با پیروزی به پایان برسانیم و خوشرنگ‌ترین مدال این مسابقات را به کشور بیاوریم. از مردم شریف ایران درخواست دارم ما را دعا کنند تا با پیروزی در فینال و کسب کاپ قهرمانی خوشحالشان کنیم.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn