تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مرداد 1403 - 5:13
21 بازدید
کد خبر : 259707

آنالیز کادرفنی و همدلی بازیکنان موجب برتری مقابل اندونزی شد | اخبار ورزشی

آنالیز کادرفنی و همدلی بازیکنان موجب برتری مقابل اندونزی شد | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ملی‌پوشان جوان ایران در مرحله نیمه نهایی قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال آسیا از سد اندونزی میزبان با نتیجه سه بر صفر عبور کردند و حریف کره‌جنوبی در فینال شدند. متین سقلی دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از این دیدار گفت: با

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ملی‌پوشان جوان ایران در مرحله نیمه نهایی قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال آسیا از سد اندونزی میزبان با نتیجه سه بر صفر عبور کردند و حریف کره‌جنوبی در فینال شدند.

متین سقلی دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از این دیدار گفت: با استفاده از آنالیز انجام شده و با تلاش بازیکنان مقابل تیم خوب اندونزی به برتری رسیدیم.

وی با اشاره به مصاف مجدد تیم ایران با کره‌جنوبی در فینال مسابقات قهرمانی جوانان آسیا، گفت: کره‌جنوبی تیم خوب و جنگنده‌ای است. در دیدار گذشته برابر آن‌ها به برتری سه بر دو دست یافتیم و انشاالله فردا نیز مقابل آن‌ها به برتری و عنوان قهرمانی می‌رسیم.

گفتنی است تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت ۱۵:۳۰ فردا (سه‌شنبه نهم مرداد) برای کسب عنوان قهرمانی آسیا به مصاف کره‌جنوبی می‌رود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn